Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1987 r.
okolice Krakowa
143 cm3
14 KM
8000 Nm
10.00 s
siema!!:) jak widac mam etke 150 jestem jej wlascicielem od kwietnia tego roku i kupilem ja w stanie krytycznym silnik nie na chodzie. kupilem ja za grosze tzn za 100wke:)ale wziolem sie i zaczolem z nia robic i remontowac. na zdjeciach bedzie pokazany motor wygla taki jak kupilem potem taki jak jest pierwsze zdjecie no i juz prawie na samym koncu.
ladny przedni blotnik plastikowy nowy!nowy lakier na calym motroku tyl jest caly przerobiony i podniesiony do gory tylny blotnik mialem zwykly metalowy tylko ja go skrocilem o jakies 20 cm i kupilem ten plastikowy do etz tylko ta koncowke i skrecilem metalowy z plastikowym:) tylnu ucwyt jest ale sam nie wiem od czego to jest ale wyglada super! oponka 110/90/16 po zakretach to chodzi:)tylna lapa jest od czegos tam nie wiem od czego:) kuzyn ja mial w malucu jako stop! ale fajnie wyglada
silnik byl wykonczony gdy go kupilem chyba w nim nic nie dzialalo:) po wymianie zostl zalozone nowe czesci wszystkie lozyska.walek zdawczy,tryb 4i5 biegu,nowe wodziki i walek krzywkowy,nowe sprzeglo
od zeszlej soboty zrobilem z przaodem wymienilem sprzezyny nowe simeringi wlalem nowy olej i jest naprawde teraz idealnie, tl oceniam na 4 amortyzatory sa jeszcze do jazdy.
wiele by tutaj mowic... chyba o kazdy dniu:)
mama zamiar zrobic szlif nowy tlok i splanowac glowice
(+)zwinny iszybko sie zbiera
(-) przy ostrej jezdzie duzo pali
zamkniety licznik 140km/h ale to byla taka masakryczna gora:)
albo mz etz 251. albo cagiva mito 125:)