Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2007 r.
Płock
80 cm3
0.00 s
WITam:) jestem drugim włascicielem tej zadbanej maszynki jakim jest Zipp Astec:)zakupiony w 2009r, włascicielem jestem od roku:) przy zakupie pojazd mial przebieg 2100km na liczniku:) standardowo zdjęte były blokady oraz cylinder 49cm3, osiagi zadawalały mnie jak na taki skuter:) wiecej mi nie potrzeba było, po pamiętnej podrózy został wyremontowany kapitalnie silnik wraz z przeróbka na 80cm3:) obecnie pojazd ma przejechane (stan licznika to 7106km)oby nie pamietana podróż napewno wyjezdzilbym wiecej na cylindrze 49cm3:)skuter od nowosci miałem serwisowany pod dobrymi rekami, nigdy nie mialem z nim najmniejszego problemu, nie zawiódł mnie nigdy,dolewałem tylko paliwo i pokonywałem długie trasy:) jak to sie mówi "jak sie dba tak sie ma" obecny stan skutera jest jak na pierwszej fotce:) Jak coś mi sie przypomni ,dopiszę:))
jedynie kapitalny remont silnika z przeróbka z 49cm3 na 80cm3, obecnie docieram silnik prędkosciami 40-50km/h.
-brak funduszy na tuning:((
+++++aż sie prosi by stuningowac:D
POJEMNOSĆ 80cm3, (KAPITALNY REMONT przy przebiegu 7056km:)))
jak to w astecu:)
z WieLKieJ góry zamknięcie szafy na cylindrze 49cm3, uszkodzenie w ten sposób całego silnika ( cylindra , tłoku itp)duży wydatek na remont:((
+dobre osiągi jak na czterosówa.:)
+wygodne siedzenie:)
+wypasiony wygląd
+ mało pali na 100km/:)
- mało pojemny bak
-wolne rozpędzanie sie
i to chyba na tyle:)
takie mialem osiagniecia, ze kosztował mnie spory wydatek na kapitalny remont silnika . z WieLKieJ góry zamknięcie szafy na cylindrze 49cm3, uszkodzenie w ten sposób całego silnika ( cylindra , tłoku itp)duży wydatek na remont:((
jak narazie nie marzę chyba o niczym, ze względu na fundusze:/, kto ma jakies pomysły na fajny ,niedrogi tuning do mego pojazdu prosze pisac:), niiedługo wstawie nowe real fotki:) Pozdrawiam Mobilki:)!!