Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2009 r.
Suwałki
49 cm3
5 KM
5 Nm
0.00 s
Kymco Super 8 w wersji dwusuwowej.
Przebieg prawie 7 tysięcy i wciąż rośnie.
Mechanika:
-Gaźnik Arreche 17,5
-Dzwon sprzęgła Polini Evolution Bell
-Wariator Malossi Multivar 2000
Optyka:
-Nakładki na dźwignie hamulców
-Srebrne wstawki do lusterek
50 cm3 dwusuwowy chłodzony powietrzem.
Moc 5,2 KM
Dość dynamiczny przyspiesza żwawo jak na swoją masę (112 kg)
Przód: Podwójne lagi
Tył : 1 armotyzator z możliwością regulacji twardości .
Na zawieszenie nie narzekam ;] jeździ się bardzo komfortowo szczególnie na ustawieniu najbardziej miękkim.
każda ;p
Mechanika:
-Wydech przede wszystkim.
Optyka:
-jeszcze nie wiem może jakieś tam pierdoły ;p
+ dwusuwowa wersja
+ dużo miejsca z tyłu
+ koła 14 cali
+ w miarę dynamiczny
+ ładnie się prezentuje
+ wygodny
+ bardzo dobry hamulec przedni (ale trochę piszczy :P)
- AC chłodzenie powietrzem
- Tylny hamulec (jak na tą masę uważam, że tarcza byłaby lepszym rozwiązaniem).
- Tłumik... Jego wykonanie pozostawia wiele do życzenia. Odkręcające się co chwila osłonki, nagrzewanie się do czerwoności, ścieranie się farby itp. Na szczęście wkrótce będzie nowy wydech.
Sporo ponad skalę licznika za tirem xD a ogólnie v-max moto bez blokad z nowym gaźnikiem to plus minus 80 km/h licznikowe z wiatrem w plecy ;p . Normalnie buja się do 75 km/h bez większych problemów
Honda CBR 1000RR Fireblade lub Honda CB 1000 R