Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2001 r.
Zgorzelec
49 cm3
5 KM
8 Nm
100.00 s
Jest to Piaggio Nrg Extreme z 2001r.
Nawet Fabryczny silnik i podzespoły daja duza frajde z jazdy poprostu mocny szybki i solidny skuter.
-Wydech Leo Vince TT
-Zdięte wszystkie możliwe blokady
-Sportowe sprzęgło MW-Motor Black Edition 107mm
-Rolki Wariatora 6.5g Polini
-Dzwon sprzęgłowy Tec zapewnia lepsze i wydajniejsze chłodzenie sprzęgła niż fabryczny dzwon.
Jednocylndrowy, chłodzony powietrzem dwusuwowy silnik Piaggio Wystarczająco mocny By zaskoczyć nie jeden skuter na światłach ale i elastyczny oraz zachowuje długo swą zywtotnosc.
Świetnie nadaje sie w dalsze trasy :)
Standardowe Zawiasy NRG troszke twarde ale dobrze sprwadza sie w zakretach.
Wyprzedzanie Busa,Clio i Kadeta pod górke :D w ostatniej chwili wcisnelem sie przed kadeta,bo z naprzeciwka juz jechal autosan i nie wygladalo zeby chcial hamować albo zjechac kawalek na pobocze ;)
Planuje go Doprowadzic do Idealnego stanu.Teraz Przejdzie remont przekładni, Może podmaluje felgi na złoty kolor.
A także zmienie soczewki na halogenowe.
+To Piaggio
+Przyspieszenie
+V-Max troche ponad 80km/h na prostej
+Solidność wykonania
+Niezawodność
+Ma to coś
+Wspaniały dzwięk 2 suwa na wydechu Leo TT ;)
-Cena Oryginalnych części zamiennych
-Dość duże zużycie paliwa oraz oleju
100 km/h z lekkiej góreczki
To narazie wszystkie osiagniecia.
Toyota AE86 GTS-Trueno