Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2007 r.
:PP
49 cm3
4 KM
0.00 s
Moje Kymco S8 zakupione jako nowy z salony w lipcu 2007r.
Specyfikacja Techniczna:
Pojemność silnika: 50 ccm
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rozrusznik: elektryczny i nożny
Moc: 5.8 KM
V-max: 60 Km/h (przy nadtartych rolkach, przy dobrych 70-75km/h)
Masa: 106 Kg
Koła: P-100/80-14,T-120/80-14 cali
Hamulce: P-tarcza wave/T-bęben
Zbiornik 6.0 l.
Jak narzie to zdjete blokady i lekkie rolki... ale w przyszłosci bedzie lepiej...
- Wywalony tylni błotnik i wlasno ręcznie zrobiony stelaż pod rejstracje,
Konstrukcja Hondy
Nawet żwawy jak na 4t
Ale na lato bedzie rakieta... ;))
Jak na Polskie drogi to twarde..
hmm.... oczywiście jazda po %%% hehehe a tak to niema chyba, albo niepamientam.. hehhehe
TuNiNg:
Optyczny:
-Manetki Flame
-Brewki
-Ryfle
-JakiS Neonik
A później sie zobaczy...
Mechaniczny:
-Cylinder 80 cc Naraku Performance
-Wariator Naraku HS
-Sprzęgło Malossi Fly
-no i jakiś Pasek kevlarowy
A reszta to zobacze jakie fundusze będą.....
W krótce całkiem nowe fotki....
Plusy:
-Wygląd,
-Fajny dzwięk silnika,
-Wielkość,
-Koła 14",
-Matowy kolor felg,
-Bardzo dobre światła,
-Hamulce (przód wentylowana tarcza-idealna, tył bęben ale i tak bardzo dobrze sobie radzi)
No a reszty to niechce mi sie wymieniać....
Minusy:
- Silnik 4T
-Troche niskie podwozie (chacze o różne rzeczy)
hmmm... V-max w dzień odblokowania z górki ponad 90km/h niewiem dokładnie bo już wskazówka po za skale wyszła....
Yamaha R1
Yamaha R6
Honda CBR 600RR
No i jeszcze dużo by wymieniac....