Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1953 r.
Łańcut
123 cm3
4 KM
0.00 s
w 99% orginal, prawie wszystkie czesci sa - brakuje tylko wlacznika do swiatel (jak ktos ma na sprzedaz/wie gdzie to dostac to pisac). SHL ma nawet opony z tamtych lat "POLSKA OPONA STOMIL" :D nieorginalny napewno kranik (kupi sie z czasem) i nie mam pewnosci co do kierownicy
Nie wiem co sie z nim dzialo wczesniej ale kilka(nascie?) lat temu ktos rozlozyl go na czesci a silnik zamontowal do jakiegos innego pojazdu (i zatarl go).
Prace nad tym motorem zaczely sie od tego ze w 2005r. znalazlem rame bak i kilka innych czesci na strychu, reszty czesci od tego motoru tzreba bylo szukac po piwnicach dziadkow i sasiadow ale udalo sie to skompletowac:] Motor byl prawie gotowy na poczatku 2006r i tak stoi w garazu az do teraz
tego sie nie tuninguje!
S01 - jednocylindrowy, dwusuwowy z przepłukiwaniem zwrotnym o pojemności skokowej 123 cm³, chłodzony powietrzem. Średnica cylindra wynosi 52 mm, skok tłoka 58 mm. Stopień sprężania: 6. Moc maksymalna ok. 4,5KM. Dwa pierścienie uszczelniające. Wał korbowy kuty, podparty na czterech łożyskach kulkowych. Korbowód ułożyskowany na rolkach. Zapłon: iskrownikowy.
"sztywna SHL"
przod: widelec trapezowy z ciernym amortyzatorem
tyl: na sztywno :]
na razie brak :)
trzeba zrobic:
-nowe malowanie i szparunki
-obszyc siedzenie
-wymienic przewod do swiecy (rozowy nie pasuje^^)
-uzupelnic niewielkie braki
-pomalowac cylinder na czarno
zlozenie tego w jeden kawalek :D
jakims duzym starym rusku/niemcu xD