Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1994 r.
Kalisz
1471 cm3
70 KM
124 Nm
5.80 s
Jestem trzecim właścicielem (z czego poprzedni posiadał go tylko dwa lata i przejechał 5,5tyś km), motocykl ma 40tyś km.
- zmienione przednie zawieszenie
- zmieniona kierownica na prostą (prawie)
- wyciągnięte do przodu podnóżki
- wydech
- inne migacze z przodu, licznik i kontrolki
- od nowa robione siedzenia
I inne drobne zmiany
Skrzynia tylko 4-biegowa, ale nie przeszkadza to, a wręcz jest wygodniejsze. Na najwyższym biegu można już jechać od prędkości ok 30-35 km/h.
Jedyne co w nim denerwuje, to to, że wszystko stuka, klekocze itp. Nie z powodu wyeksploatowania, ale poprostu one tak mają i już.
Podobno silniki w nich wytrzymują bez żadnych problemów 100tyś, przekonamy się ;)
Przednie bardzo miękkie i wygodne. Tylne z regulacją, w miarę wygodne dla jednej osoby, przy dwóch osobach jest jeszcze wygodniejsze
Przeróbka baku, błotników, nowe malowanie, chromowanie silnika, zmiana lapmy z przodu, manetek i lusterek.
Może jeszcze coś się wymyśli w miarę użytkowania
Plusy:
- wgodny w dwie osoby
- wygodna pozycja za kierownicą
- bardzo elastyczny silnik
- 4-biegowa skrzynia
- duża chłodnica płynu chłodniczego
- po dwie świece na cylinder
Minusy:
- zużycie oleju (w niektórych modelach dochodzące do ok 1l, u mnie 0,5l na 1000km)
- dziwne dźwięki w silniku
- przy tej kierownicy i podnóżkach niewygodny przy prędkościach powyżej 120 km/h
- niewygodne oryginalne siedzenie