Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1984 r.
Łowicz
50 cm3
4 KM
4 Nm
9.00 s
Spoko ogar wcale się nie psuje aż mi głupio
Jedynie poprawa fabryki
Odblokowany z nowym cylindrem, tłokiem i pierścieniami przerobionym tłumikiem(dyfuzor i stringer)
Przód seria nasmarowana tył od simsona enduro z regulacją twardości
Mam go od niedawna ale pamiętną podróż już nim zaliczyłem a mianowicie zaraz po zakupie wracałem nim ok.50km moto nie znałem nie wiedziałem w jakim jest stanie czy nie ma ukrytych wad itp a w dodatku wyjechałem przed 20.00 już robiło się ciemno a ja ogarem pociskałem od 50km/h do 60 a to dużo dla zablokowanego ogarka.zrobiłem jeden przystanek po 25km na 3 minuty gdyż zaczęło się łyskać i jechałem dalej w nocy zero samochodów tylko moja mama za mną po bokach nic tylko pola super było widać błyskawice a najlepsze to że ok 10km od domu zaczęło kropić wiec pochyliłem się nad bakiem i już resztę drogi jechałem ok 60km/h na szczęście dojechałem do domu schowałem ogara i zaczęło lać :P a ogar był taki gorący że na samym końcu tłumika smażył ślinę ( CUD że ten Polski TŁOK nie SPUCHŁ).
Prawie 90km jednego dnia z kolegami nie była to wolna jazda a ogar nie wymięka
Już praktycznie nie nim nie jeżdżę za jakiś czas pewnie wystawie go na sprzedaż niech ktoś inny się nim nacieszy
Nie psuje się robie nim tyle kilometrów że aż głupio że mi się jeszcze nie zepsuł jest na prawde mocny.
Ma 2 minusy brak licznika i nie do końca sprawny starter po za tym jakieś otarcia lekko poobijany bak takiego już kupiłem ale mi to nie przeszkadzało najważniejsze było by zawsze był gotowy do jazdy
Dojechanie do domu po kupnie
70km/h na seryjnym odblokowanym silniku na 13z mierzone yamahą ybr125
Jak każdy o tanim paliwie i już mi się pisać nie chce xD