Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1977 r.
55 cm3
3 KM
6000 Nm
0.00 s
Jest to mój drugi motor pierwszym był komar (posiadam go cały czas). Rometa T1 kupiłem 15 miesiące temu za flaszkę. Od 13.06.2009 na chodzie . Na razie nie sprawiał mi żadnych większych problemów. Myślę że tak zostanie na stałe :D. Robię nim trasy rzędu 40 km i się dobrze sprawuje przejechałem nim 3800km i planuje kolejne tysiące. Jedyne co ostatnio wymieniłem to przednia zębatka ponieważ starła się na proch.
Udany poprawił znacznie osiągi.
- cylinder s55
- dysze super moc
- sportowy filtr powietrza
- skrócone kolanko
- zmiana zębatki na mniejszą z tyłu
(jeśli to w ogóle tuning)
- i kilka innych przeróbek
Dezament 019 3-biegowy o mocy 3KM.
Silnik remontowany wymieniane rzeczy to : wał cylinder głowica łożyska simeringi. Włożyłem w niego wiele godzin pracy ale się opłacało. Stosuję benzynę PB95 mieszaną z olejem Mixolem(dla mnie najlepszy) w stosunku 1:30.
Przód: widelec telekopowy o skoku 70mm
Tył: Wachacz z amortyzatorami teleskopowymi o skoku 50mm
Wiele ich było. Nie pamiętam ich wszystkich. Z policją miałem 2 razy spotkanie bliższego stopnia ale się jakoś udało wyjść cało.
Eksploatacja bez większych problemów. Może zmiana koloru.
Plusy:
- duża moc jak na Rometa
- dobre przyspieszenie
- mało awaryjny
- ekonomiczny
- Romet
Minusy:
- słabe przednie zawieszenie
- przestawiający się zapłon
- problemy ze światłami (raz świecą raz nie)
60 km/h jak na Rometa to bardzo dużo'
Daje rade na dęba stanąć i zrywa dobrego zrobić.
Na razie nie mam określonych marzeń może tylko żeby niedługo zdać prawko.