Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2008 r.
kaziemierza wielka
50 cm3
5 KM
9000 Nm
0.00 s
Motocykl jest jak wódka - poniżej pol litra nie opłaca się kupować
co do motorku to smiga mi sie nim calkiem nie zle , poczatkowo mialem blokade na obroty wiec nawet z gory nie bajal sie wiecej niz 55km/h ale po kilku przerobkach ktore mnie wynosly bardzo tanio zamyka budzik i zawsze pod czas zlotow jestem w pierwszej czolowce bo wiadomo ze lepsze sa firmowe moto typu aprilia , yamaha ,albo derbi . Świetnie sie prezentuje , oczywiscie nie seryjny bo seria jak seria nie jeden taki jest , ale wystarczy kilka prostych zmian by mu nadac groznego charakteru i zaskakujacego wygladu . Oczywiscie moj jeszcze nie jest zrobiony tak jak chce , ale mam nadzieje ze jak uzupelnia sie fundusze to go zmienie nie do poznania :):):):)
Przednia fela od magneta SPORT-a
-CHIP Tuning (odblokowany modul)
i takie tam drobiazgi:
-siatka tuningowa
-łysa kiera
- filtr paliwa
-zegar od javki LOOOL
- wywalony blotnik (tylny)
- polerka przekładni
- audio
- kiedyś nełony (juz nie ma)
- crashe
- rolki Polini 3,7g
- stelaż solidny
- wywalilem dozownik oleju , bak przeniesiony pod siedzenie
Mysle o :
-nowe malowanie
-sportowy wydech
-przedni i tylny leflektor
-nadkole
Silnik: 2-suwowy, chłodzony powietrzem, EURO II
Pojemność: 49,3 (cc)
Max. moc: 4,6KM / 7500 obr/min
Rozruch: elektryczny/nożny
Przekładnia: C.V.T. automatyczna
Max. prędkość: 45 km/h (75)
Stopień sprężenia: 7,9:1
Zapłon: CDI
WYMIARY
Rozstaw osi: 1270 mm
Długość: 1800 mm
Szerokość: 700 mm
Wysokość: 1100 mm
Waga: 96 kg
Pojemność baku: 5,5 litra
Olej (pełen syntetyk): 1 litr
HAMULCE
Przód: tarcza (190 mm)
Tył: bęben
OPONY
Przód: 120/70-12"
Tył: 130/70-12"
Tak pisze na oficjalnej stronie producenta a ile w tym prawdy to do konca nie sprawdzilem , wiem napewno ze bak ma duzo mniejszy niz tu pisze .
Bardziej sportowe niz terenowe , ale daje rade po polskich drogach xD
Kazdza niezapomniana , szczegolnie 4 dni z rzedu bliskie kontakty z policja :P
I nie zapomniany zlot (grubo ponad 60 moto)
Póki co skazany jestem chyba nim narazie smigac wiec pasowalo by zmienic kilka rzeczy. Pomyslimy nad czyms zeby wyszlo jak najlepiej i jak najtaniej ...
Plusy:
- niektore czesci majace duzy wplyw na optyke pasuja od Aeroxa albo Runnerki :)
- jak na podribke minarelli mocny i zrywny
- zgrabny :D
Minusy :
- ogromne spalanie
- troche ciezki
- bardzo malo pojemny schowek pod siedzeniem
Kilka wygranych wyscigow , proby stuntu i kilka roznych glupot (nie bede sie rozpisywal) :P
Cagiva Mito Evo
Ducati 1098r
Triumph Daytona 675 triple
i o kosiarce spalinowej STIHL xD