Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1983 r.
Zawiercie
1400 cm3
0.00 s
Prezentowany przeze mnie projekt ma swoją dłuższą historię pierwotnie był to Fiat Uno pochodzący z początku produkcji czyli 1983 była to najbardziej obkrojona wersja z silnikiem 903ccm w strasznie opłakanym stanie jednakże nie pozwoliłem na to by jego żywot się skończył a wręcz przeciwnie tknąłem w nie nowe życie...
OPIS ORAZ FOTORELACJA TO PRACE WYKONANE OD GRUDNIA 2008 DO KWIETNIA 2009 Które miały na celu przede wszystkim reaktywowanie blacharki i przygotowanie Samochodu do Kolejnych modyfikacji Mechanicznych i Stylistycznych...
KOLEJNE MODYFIKACJE NA SEZON 2011 W TRAKCIE CDN ...
Więcej na http://www.unoturbo.pl/viewtopic.php?f=9&t=2272
lub
http://unofani.eev.pl/viewtopic.php?t=2249
Pierwotnie w uniaku siedziała jednostka 903ccm o mocy 45km na gaźniku co nie powalało na kolana... w grudniu 2008 Zakupiony Kompletny SWAP 1,4 70km drobne modyfikacje w celu poprawienia osiągów jednak to wciąż mało dlatego sezon 2011 to kolejny SWAP Jednostka 1,3 Turbo "lekko zmodyfikowana" o czym wkrótce;)
Kompleksowo Wymienione:
Uno Turbo MK2:
Deska rozdzielcza
Zegary
Kierownica MOMO
Boczki Drzwiowe
Elektryka Szyb
Wszystkie Szyby Zielone
Uno Turbo MK1:
Fotele i tylna kanapa
Czerwona wykładzina
Pierwotnie amortyzatory olejowe i seryjne sprężyny porażka ;/
Dlatego poleciały do śmietnika a ich miejsce zastąpiły amortyzatory Magneti Marelli dedykowane do Uno Turbo plus Sprężyny Sportowe H&R -60mm -60mm rownież od Uno Turbo
W trakcie
Każda nocna Zajawka i napotkany potencjalny klient do killowania ;]
Sezon 2011 Na pewno Zmiany stylistyczne oraz wzmacniające
Minusy:
Brak blachy ocynkowanej = Rdrza ;/
Seryjne zawieszenie nie nadające się zupełnie do agresywnej jazdy
Plusy:
Bardzo zwrotny
Dynamiczny ( z odpowiednim motorem)
Najszybszym i najładniejszym Uno Turbo w Polsce