facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Fiat Uno 1983r

Oglądano już 6353 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Fiat Uno »
  • Rocznik

    1983 r.

  • Właściciel

    Abarth

  • Kategoria

    Tuning

  • Lokalizacja

    Zawiercie

  • Pojemność

    1400 cm3

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Prezentowany przeze mnie projekt ma swoją dłuższą historię pierwotnie był to Fiat Uno pochodzący z początku produkcji czyli 1983 była to najbardziej obkrojona wersja z silnikiem 903ccm w strasznie opłakanym stanie jednakże nie pozwoliłem na to by jego żywot się skończył a wręcz przeciwnie tknąłem w nie nowe życie...

    OPIS ORAZ FOTORELACJA TO PRACE WYKONANE OD GRUDNIA 2008 DO KWIETNIA 2009 Które miały na celu przede wszystkim reaktywowanie blacharki i przygotowanie Samochodu do Kolejnych modyfikacji Mechanicznych i Stylistycznych...

    KOLEJNE MODYFIKACJE NA SEZON 2011 W TRAKCIE CDN ...

    Więcej na http://www.unoturbo.pl/viewtopic.php?f=9&t=2272

    lub

    http://unofani.eev.pl/viewtopic.php?t=2249

  • Silnik

    Pierwotnie w uniaku siedziała jednostka 903ccm o mocy 45km na gaźniku co nie powalało na kolana... w grudniu 2008 Zakupiony Kompletny SWAP 1,4 70km drobne modyfikacje w celu poprawienia osiągów jednak to wciąż mało dlatego sezon 2011 to kolejny SWAP Jednostka 1,3 Turbo "lekko zmodyfikowana" o czym wkrótce;)

  • Wnętrze

    Kompleksowo Wymienione:

    Uno Turbo MK2:
    Deska rozdzielcza
    Zegary
    Kierownica MOMO
    Boczki Drzwiowe
    Elektryka Szyb
    Wszystkie Szyby Zielone

    Uno Turbo MK1:
    Fotele i tylna kanapa
    Czerwona wykładzina

  • Zawieszenie

    Pierwotnie amortyzatory olejowe i seryjne sprężyny porażka ;/

    Dlatego poleciały do śmietnika a ich miejsce zastąpiły amortyzatory Magneti Marelli dedykowane do Uno Turbo plus Sprężyny Sportowe H&R -60mm -60mm rownież od Uno Turbo

  • Car Audio

    W trakcie

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Każda nocna Zajawka i napotkany potencjalny klient do killowania ;]

  • Perspektywy

    Sezon 2011 Na pewno Zmiany stylistyczne oraz wzmacniające

  • Plusy i minusy pojazdu

    Minusy:
    Brak blachy ocynkowanej = Rdrza ;/
    Seryjne zawieszenie nie nadające się zupełnie do agresywnej jazdy

    Plusy:
    Bardzo zwrotny
    Dynamiczny ( z odpowiednim motorem)

  • Marzę o...

    Najszybszym i najładniejszym Uno Turbo w Polsce

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Kymco ZX 50
  • Mercedes W124
  • Honda NSR 125
  • Aprilia SR Racing 50
  • Opel Rekord
  • Kingway Coliber

Co robią kierowcy na PJ