Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
Szczawnica
993 cm3
101 KM
135 Nm
7.90 s
Daihatsu Charade GTti 12V. Lekkie autko (troche ponad 700kg), przy tej wadze fabryczne 101 km dosłownie wciska w fotel ;)
Za niedługo dodam jeszcze zdjęcie silnika po modyfikacji :)
http://www.youtube.com/watch?v=8Vf9GEM7icQ
http://blantos6.wrzuta.pl/film/1H7y50x7cwe/daihatsu_charade_gtti
Tylko i wyłącznie upage silnika Nie bawie sie zbytnio w "wiejski tuning".
Jak na razie...:
- filtr stozkowy
- IC pod maską- mniejszy lag
- wydech przelotowy 2,5
- Blow-0ff
W planach :
- MBC (Maual Boost Controler)
- chip
- 993 ccm trzy cylindrowy
- na każdy cylinder 4 zawory
- wtrysk wielopunktowy
- kute tłoki
- kute korbowody
- turbospręzarka 0,65 bar
Na razie seryjne. Troche trzeszczą plastyki, no ale cóz sie dziwic, na ten rok produkcji... ;)
Twarde zawieszenie doskonale trzyma autko na drodze. Szkoda ze nie ma wspomagania..:/
Cosik tam gra.. :)
- Radio: Pioneer DEH-2100UB
- Z tyłu 4 głosniki Magnata: 2 dwudrozne i 2 niskotonowe
- Tuba: JBL 20 cm
Każda... :)
Odrestałrować i podniesc osiągi "charadki"
+ lekkie zrywne autko
+ tanie OC
+ Radosc z zadkosci tego autka :)
- przy ładnym przycisnięciu gazu potrafi ładnie chlac paliwko w granicach ok. 15 l/100 km
Jeszcze jeździ... ;D
Załozenie przez siebie turbiny i innych dupesrołów potrzebnych do jej uruchomienia.
Jednak zostane przy Charadzie :)