Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Zduńska Wola
1600 cm3
150 KM
158 Nm
7.50 s
Model:
Civic EJ2 Coupe
Silnik:
był: d15b7
jest: d16z6+
Rok produkcji:
1995
Skrzynia:
Manual
Wyposażenie:
Klimatyzacja
Dimmer
Układ dolotowy:
Dolot zimnego powietrza ze zderzaka
było: Bawełniana wkladka powietrza K&N
Jest: Parówa Simoty wraz z odgrodzeniem
Przepustnica od B18C4 i roztoczony ssący pod przepustnice
Układ wydechowy:
Wywalony katalizator
Tłumik końcowy dedykowany Sebring-Był
Jest: Przelot Apexi N1 style pod kątem
4-2-1 ebay owinieny bandażem termo
Cały przelot 2,15'
Układ napędowy:
Short shifter home made
jest: Hybryda fd 4,437 3 i 4 z L3sohc 5 0,702
Układ hamulcowy:
było: Seria
jest 262mm przód z zaciskami od prelude h22 + serwo i pompa od mb6 1'
Zawieszenie:
Sprezyny H&R przód -40mm, tył -60mm
Rozpórka przednia górna
Car-Audio:
Jednostka sterujaca JVC KD-R412
Głosniki przód: Hertz EV165 + Hertz DT16
Głośniki tył: Hertz DSK165 + Hertz DT16
Wzmacniacz: Blaupunkt GTA475
Skrzynia basowa: Magnat Xpress 12"
Kondensator 1.2 Farada
Środek:
Tarcze Indiglo od Momana Spoona oraz regulacja nawiewu
Mieszek Vti
Przednie siedzenia obite pół skórą
Cup Holder
jest: Fotele od EP3
Body-Kity:
Dokładka przedniego zderzaka Vti
Halogeny OEM look
Lusterka i boczne listwy pomalowane w kolor nadwozia
Tylne swiatła a'la USDM
Ambery Vision
Przednie lampy Denji
OEM Chlapacze
3-ci STOP od Vti
Plany:
Cieszyć się jazdą i dalej Modzić
Civic Coupe Vgen clean JDM :)