facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Fiat Bravo 1998r

Oglądano już 14435 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Fiat Bravo »
  • Rocznik

    1998 r.

  • Właściciel

    anabol18

  • Kategoria

    Tuning

  • Lokalizacja

    P-ce

  • Pojemność

    1998 cm3

  • Moc

    147 KM

  • Max. moment obrotowy

    186 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    8.20 s

  • Opis

    Witam !
    Samochodzik marki FIAT BRAVO HGT 2.0 20V R5 .Jak wiadomo silniczek projektu LANCIA bardzo dynamiczny dysponujący mocą 147KM o osiągach nie musze pisać ,kto siedzi w temacie ten wie co auto potrafi….
    Troszkę o aucie:
    Fiacik z roku 1998r. pierwsza rejestracja w styczniu 1999.Sprowadzone do Polski w 2002 z Niemiec jako uszkodzone ..zderzenie z sarną .. została wymieniona maska i przednia szyba … zderzak ma oryginalny lakier.. w Polsce użytkowane przez osoby w średnim wieku jako drugie auto …
    W moich rekach HGT jest od lutego 2008 kupiłem z przebiegiem 131 000 km .Niestety pokonywałem wiele kilometrów dziennie i zmuszony byłem do założenia instalacji gazowej ..sekwencja.. która jest nadal na gwarancji i z którą nie było nigdy żadnego problemu ,spalanie gazu w mieście to 13-14l przy bardzo agresywnej jeździe, w trasie można zejść do 7,5-8l jadąc równo nie przekraczając 140km/h a średnio to 11l/100km więc na moc i pojemność autka nie jest wiele 
    Wraz z upływem Czasu do autka nabrałem sentymentu i postanowiłem troszkę w niego zainwestować mianowicie :
    -sprężyny H&R -30mm
    -amortyzatory MONROE sprawność na stacji diagnostycznej to około 84% przód i 79% tył
    -wymienione zostały oba drążki kierownicze ,w wahaczach tuleje ,łożyska w kołach przednich
    -Tarcze hamulcowe EBC TURBO GROWE z przodu wentylowane, nacinane i nawiercane z Tyłu nacinane i nawiercane
    -Klocki hamulcowe EBC Green Stuf
    To zestawienie sprawia ze samochodzik potrafi stanąć w miejscu w bardzo krótkim czasie i nie ma czegoś takiego jak ślizganie się hamulca … im częściej hamujesz tym lepiej łapią 
    -wymiana linek od hamulca ręcznego
    -płyn hamulcowy Ferrodo DOT 4
    -felgi 17\" 205/40/17
    -cały układ dolotowy
    -cały układ wydechowy ..kolektor 5-1,strumienica naddzwiekowa,2 tłumiki przelotowe i końcowy komorowy  na wszystko posiadam homologację dopuszczającą samochodzik do ruchu i nie ma problemów przy przeglądach ani z policją ..autko ma bardzo rasowy dźwięk ..nie spotkałem drugiej takiej HGT z takim dźwiękiem.. MICHAEL TUNING SYSTEM /SUPERSPRINT
    -światła wymienione na soczewki- żarówki Philips Blue Vision

  • Silnik

    -sprzęgło używane …wyciągnięte z Fiata Bravo HGT 2001r po Tuningu ABARTH-a z wersji Tylko na wystawy w salonach z przebiegiem ok 300KM!
    -pod autkiem zamontowałem NOEONY własnej produkcji 
    -nakładki na progi ze znaczkami ABARTH ,tak samo jak usuniecie wszystkich identyfikatorów marki FIAT
    -tylnie szyby przyciemnione na ciemno FIOLETOWY
    -oczywiście wymieniana wszystkich płynów .. skrzynia biegów Tutela syn75,silnik Mobil 10w40,płyn hamulcowy Ferrodo DOT4,płyn chłodniczy Petrygo,itp .. Autko świeżo po wymianie Oleju i płynu chłodniczego ..przejechane 400 km..
    -wymiana rozrządu wraz ze wszystkimi paskami, pompami ,łożyskami itp. po prostu wszystko. Przy przebiegu 156.000 km
    -nowe czujniki ABS .. lepiej działają z ulepszonym systemem hamowania..

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Zipp Quantum
  • Kinroad XT50Q KING
  • Motobi Sprint
  • Ford Escort
  • Honda NS1 80
  • Peugeot 406

Co robią kierowcy na PJ