Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
bełchatów
1598 cm3
176 KM
187 Nm
0.00 s
Stage 0.75 :). tyle bo jeszcze kilka drobnostek brakuje do ukonczenia stage 1.
Przebudowa silnika oparta na modyfikacjach niemieckiej firmy Mantzel. w necie udalo mi sie znaleśc info o jednym podobnie zmodyfikowanym silniku przez Mantzel'a dla klienta z francji. Wychodzi wiec na to ze jest to jeden z kilku tak przebudowanych silnikow w europie.
Hamulce:
Przod-256x24 astra gsi/calibra/vectra. tarcze brembo max+ferodo premier, zaciski w kolorze nadwozia
Tyl-standard,czarne bębny
Plyn ham bosch dot 5.1
Swap z 1.0 na 1.6 16v (c16xe) z corsy B gsi.
pojemnosc zwiększona do prawie 1800cm3. silnik zlozony na nowych częściach.
Głowica obrobiona. zawory na 3 katy, polerowane komory spalania, powiekszone kanaly, usunięte kanaly pompy powietrza wtórnego, sprawdzona na flow bench'u, pasowane kanły kolektorow i głowicy. Stopień sprężania 11.4:1. Wałki rozrzadu Schrick 264st, wznios 9.8mm. Dolot Mantzel look + przepustnica 64mm(wykonana przeze mnie), kolektor wydechowy SuperSprint 4-2-1+bandaż, reszta 2.25" El-tec przelot, ostatni komorowy,
oil catch tank.
Cały doł silnika wyważony dynamicznie, koło zamachowe odelżone -1kg (max mozliwosci), lżejsze (niekute), wywazone tłoki(różnica mas 1g) i korbowody-wyważenie statyczne.
Odciecie zaplonu przesuniete na 7000 obr.
Chłodnica oleju GM, podstawka pod filtr oleju z termostatem 80st. Mocal
Seria + wskazniki cisn i temp oleju VDO.
Jako seria miala 2xairbag, abs i klime dla ubogich-szyberdach:), ciemna tapicerka
Weitec sprezyny -40mm + amortyzatory Koni z regulacja twardosci. Stabilizator przedni Eibach 24mm+poliuretan m-tech.
Radiowa Trojka
Rozerwany przegub wewnetrzny na torze w lublinie, a bylo jeszcze 1.0 i 55KM:). auto uziemione na tydzien w lbn z braku czesci. PKP Twoim przyjacielem:)
kręcić wyżej:))
Plus:
-kiedy mysle ze juz sie przyzwyczaiłem do Niej(mocy i corsy), zaskakuje mnie:)
-wygoda wyprzedzania na naszych drogach bez redukowania 2 biegow jak w 1.0:P
-miny innych kierownikow
Minus:
-czasem twardo na naszych drogach
-zbyt drogi funt:)=droga zabawa
-100KM/1L w wolnossącym silniku
-Art. w Maxi Tuning nt przebudowy silnika 01/2008
-garażowy projekt, co nie znaczy drut:)
-najwieksze mam nadzieje przede mna
wielkim garażu mieszczącym kilka aut
Podziakowania dla chlopakow z CORSASPORT.PL* za inspiracje i porady, jak równiez moim wszystkim Ziomkom, każdy coś dołozył od siebie:)
*teraz corsasport.pl, a kiedys CTM:)