Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Jastrzębie Zdrój
1108 cm3
0.00 s
seicento Sporting po swapie na 1.2 MPI potem 1.2 8v turbo i teraz 1.1 turbo + goraz z 1.2 75
no niby tuning
Black head lights
dymione kierunki
gleba
lacze
lift maski INXX
blok 1.1 spi z natryskiem oleju na denka tłoków
głowica z 1.2 8v 75 rozwiercona *NEW* + ssacy z 1.2, rozwiercona P z 1.2, wałek 866, komp 1.2
odprężony 2x metal upg +2mm metal przekładka *NEW*
rura dolotu z nierdzewki fi50 *NEW*
sprezarka garrett t25 na ar 36
BOV Boscha tzw DV
Sprzęgło z 1.1
Zamach Z 1.1
wtryski z 1.8 T
Pompa Punto GT
wydech przelot fi50
MBC ProPerfeckt
intercooler costumowy *NEW*
MapSensor fiat Coupe 2.0 Turbo
remap ecu by HUBA
przepustnica fi 42mm
zimne świece z punto GT
wężyki podciśnień sylikonowe Samco
bandaż na kolektorze i downpipe
short shifter , daje rade
Skrzynia Sportingowa.. wymieniona na eSkowa(dłuższe przełożenia)+ szort szifter
HAMULCE
przód tarcze ATM nawiercane nacinane + klocki Ferodo DS 2000
tył seria.
Prawie seryjne znaczy Sportingowe
kiera raid HP
gałka zmiany biegów z wersji Abarth(czerwona nić)
zegary:
Ciśnienie doładowania
Temperatura wody
EGT
Czarna podsufitka
WEITEC 60/40
brak
Borki 2008
Borki 2009
borki 2010
2010 IX
glowica z 1.2 75 rozwiercona, kolektor typu baran, większy customowy IC, inny dolot, metalowe UPG (jak dawniej) i pare innych..
czyli... wkrótce ostatni setup :)
- no cos tam zawsze trzeba dłubać w nim;p
+ DAJE FRAJDE Z JAZDY i to jest najważniejsze:)
przy okolo 110 koniach(nie więcej)...
- BMW e36 325i
- VW polo G40
- Audi a4 @ 1.9 tdi~170 km
- Seat ibiza @ 1.9 TDI
- Pontiac firebird 3.8
- BMW 635 csi
- Mazda MX5 (Miata)
samochod sprzedany, nowy własciciel go zremapował i jest naprawde dobrze, przy 0,7-0,8 bara zrywa trakcje na 3 biegu! "Droga nalezy do niego" hehe
szacowana moc przy 1 bar 140-160 koni !!
6-6,5s do 100km/h