Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1994 r.
Puławy
2500 cm3
170 KM
225 Nm
0.00 s
Kiedyś seryjny golas... Autko miało tylko elektryczne lusterka i wspomaganie kiery oraz ABS... W chwili obecnej ma prawie wszystko. Począwszy od klimatyzacji, poprzez kontrolę trakcji, elektryczne szybki i iwele innych rzeczy... Do pełni szcześcia brakuje tylko skórzanej tapicerki... I główna sprawa... Skrzynia biegów manualna;-)
SWAP c C18NZ na C25XE, obróbka głowic i kolektorów wydechowych, wałki rozrządu X30XE. To było kiedyś. Obecnie wstawiony nowy silnik z VB 2,5 V6 ale totalnie seryjny.
Seryjnie C18NZ (1,8 8V) Obecnie C25XE (2,5 V6 24V) filtr stożkowy, podstawa kolektora z X30XE
SEria... Tylko fotel kierowcy wyciągnięty z Vectry Turbo
Jeszcze seria;-)
Radio Clarion DB178RMP, zestaw głośnikowy Sony Xplode XS-HT170SN, zwrotnica Infinity reference trój drożna, kable głośnikowe 2x4mm Głośniki wysokotonowe wbudowane w wymodelowane słupki przednie;-)
Perspektywy na przyszłość to wyciśnięcie z autka koło 250-280 kobyłek, doprowadzenie kabiny do stanu luksusowego, kilka detali na zewnątrz, gleba i oczywiście jakaś ładna felga 17"... A za półtora roku autko trafi w ręce braciszka... Powinien być zadowolony z prezentu;-)
Z plusów można wymienić takie rzeczy jak... brak obaw że nie zdążę wyprzedzić, fajne zachowanie na drodze, w miarę komfortowe autko, niezbyt żarłoczny motor jak na tą pojemność... Wady oczywiście są... Między innymi wieczne wycieki oleju spod pokryw zaworów, troszkę rozwrzeszczane plastiki w kabinie (ale już niedługo;-)) i podobno korozja chociaż mojego egzemplaża jakoś nie tyka na szczęście... A i jest jeszcze jedna... Przód auta waży tyle co dobry ciągnik więc bez dobrych hamulców nie da się tym jeździć.... Nie wspomnę już o zakrętach z których autko wyjeżdża przodem... Ale da się do tego przyzwyczaić;-)
A to już moja mała tajemnica...