Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
1598 cm3
71 KM
128 Nm
0.00 s
Auto mam od czerwca 2007 roku, na początku miała to być czysta seria do codziennej jazdy ale trafiłem na ATT i tak się zaczęło. Dużo zmian może niema ale powoli coś działam, najważniejsze jest dla mnie utrzymanie w dobrym stanie technicznym.
- siatka w grillu ze znaczkiem Kamei
- usunięte listwy i oznaczenia, został tylko znaczek opla ale on tez poleci
- 16" calowe felgi z oponkami 205/50 Pirelli
- końcowy wydech Ulter'a z pojedynczą końcówką 80mm
- tarcze i zaciski od GSI pomalowane na czarny mat
- rozpórki kielichów przód i tył
- stożek
Za mały, ale źle nie jest :) Najważniejsze, żeby się nie psuł i służył jak najdłużej.
- ciemny welur
- czarno-niebieskie mieszki z ekoskóry
- skórzana kierownica
- czerwone podświetlenie zegarów i konsoli środkowej
- diodowe lampki oświetlania wnętrza i bagażnika(bardziej praktyczne niż ozdoba)
- podłokietnik
- wszystkie słupki oklejone błękitną ekoskórą
Zestaw 60/60 plus amorki.
Pioneer DEH-2900MP, głośniki seryjne.
- poprawa blacharki i nowy lakier
- klapa bagażnika na gładko, zostawię tylko wycieraczkę, przydaje się
- lotka GSI
- dokładki zderzaków i progi Irmscher
- wycięcie katalizatora
Więcej nie wiem bo ciągle coś mi się odmienia.
+ ciekawe wnętrze
+ wygodne fotele
+ ogólnie ładne nadwozie
+ w miarę małe spalanie
+ tanie i łatwo dostępne części
+ po prostu fajna fura za nieduże pieniądze
- wkurzające trzeszczące plastiki i rdza ale ten typ tak ma.
Asterka H lub jakaś terenówka.