Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Sosnowiec
1900 cm3
90 KM
0.00 s
Autko kupiłem niedawno z pewnej ręki [ojciec].. to co widać na zdjęciach to pierwsze stadium tego czemu Cari poddałem.
Czyli ciemna szyba i felgi 17 cali postert.
Stage 2 już się rozpoczęło.. :)
-Ciemne wszystkie szyby [folia najjaśniejsza]
-Zawieszenie gwintowane Ralliart+sprężyny żółte KW
-Felgi 16/9 cala BORBET T + rant w polerce
-Są neony pod samochodem ale chyba je zdejmę bo obecnie auto stoi tak nisko że dwa już zniszczyłem.
Stage 3 już niebawem ;)
Silnik to prawie seryjny diesel... co sie z nim działo po częsci nie wiem a po częsci nie powiem.
Powiem tylko że na przyszły rok planowana jest wielka rzeźba :)
Seria... w stage 2 kremowa skóra w całym samochodzie... mam nadzieje jeszcze w tym sezonie
Gwint... jeździ się niesamowicie no i to jedyny gwint jaki znalazłem do Carismy w tak przystępnej cenie :)auto jest nisko jak cholera ale jest tak stabilne że temu dieselkowi może naskoczyć w zakrętach jakiekolwiek auto praktycznie poza tymi z napędem 4x4
-Wymiana systemu CA ze starego na nowe tj.
-Pionner DEH-6000 UB
-skrzynia 32 litry JBL GT-series
-jakiśtam wzmacniacz
-16 cm na zwrotnicach z gwizdkami Pionner z przodu
-6x9 Pionner z tyłu
Powrót z Tip tuning Cars Koprownice i wypad z drogi... myślałem że pourywałem wszystko a Cari dzielnie zniosła chwilowy brak asfaltu a ja jeszcze zdążyłem chwycić radio i powiedzieć kolegom z klubu żeby zwolnili :D
Wielkie... auto zostaje u mnie do śmierci mojej albo jego.. pewnie z czasem przejmie je przyszła żona ale jeszcze jest dużo do zrobienia...zawsze jest coś do poprawy :)
Narazie:
-skóra
-lakier
-SWAP
+spalanie
+prezencja coraz lepsza
-moc ale to sie powoli będzie robić :)
jeszcze nie ma ... auto robi się dopiero 3 miesiące a przy moich środkach to i tak wiele jest zrobione a ja latam w podartych spodniach
Carismie 2.5 Bi turbo
Albo Eclipse GSX :)... czas pokaże