Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
Płock
1400 cm3
138 Nm
9.00 s
W sierpniu 1999roku wyjechałem nią z salonowego placu, nie mam zamiaru sprzedawać mojej IBIZKI.
przod;
Większe niż seryjne tarcze hamulcowe ;
BREMBO ORO nawiercane 256mm+ klocki FERODO
tył;
seria.okładziny LUCAS
moc seryjna 60KM:
-kompleksowa modyfikacja głowicy
-wymieniony kolektor ssący
- kolektor wydechowy 4-2-1 reszta ukladu przelot z dwoma tłumikami
-dolot ze stozkiem+zabudowanie filtra
-przewody i swiece NGK
-walek rozrządu ŚwiątekGT
-zegulowane kółko rozrządu
-komputer SMT
-regulator ciśnienia paliwa
-kubełek SPEED
-kierownica MOMO CORSE
-alu gałka
-białe tarcze
-troszke brudu
amortyzatory i spręzyny firmy AP, obizone zawieszenie o minimum 60mm
rozpórki z kwasówki na przód i tył
Dzisiaj 20.09.2007 zamowilem nowe zawieszenie kompletne GT CUPLINE 60/40
coś tam gra lecz bez rewelacji
grudzien 2004, gołoledź-DRZEWO
w końcu przełamać 100KM
mozna smialo powiedziec ze samochod jest bezawaryjny w stosunku do tego jak nim jezdze
-minusem bedzie problem ze sprzedaza po tych modyfikacjach
GG 2349194
www.marcin--ibiza.cba.pl AKTUALIZACJA WRZESIEN2007
1/4 mili BEMOWO WRZESIEN 2006
ET 16,93
tańszym paliwie VPOWER RACING bo tylko takie w baku +lpg