Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
1800 cm3
180 KM
177 Nm
0.00 s
Honda Civic model ej6 z bazowym silnikiem d16y7 105km po lekich modyfikacjach wydech dolot wypluło 115km
jednak nastapiła chwila ze brakowało mocy wiec nastąpil swpa na silnik b18c4 wyjsciowo 169km po nastepnych modyfikacjach wyszlo 180
wszytskie apsekty wizualny, mechaniczny, car audio,
staram sie iśc w kierunku JDM ale nie trzymam sie go kurczowo
model: EJ6 1997
silnik: b18c4 i chłodnica z b18, wyważony wał z kołem zamachowym i dociskiem, panewki acl-racing, ori uszczelki-uszczelniacze
układ dolotowy:CAI plus FUJITA plus hydroshield by ssg
układ wydechowy: kolektor 4-2-1 seria reszta wydechu 2.5 cala na 2 tłumikach cichych by ssg
elektronika: seria
układ napędowy: short LSD plus krótsza 2,3
środek: skórzana tapicerka 2 kolory czerwono- czarny, zegary od vti plus nakładka karbnowa z ek9, podświetlenie niebieskie konsoli, indiligo, gałka zmiany biegów mugen, kierownica momo corse, pedały momo, oem cup holder, zaslepka poduszki z ek9, mieszek z ek9,snap off NRG
inne:mocowanie akumulatora skunk2, Mugen Hi-Pressure Radiator Cap, J's Racing Magnetic Drain Bolt, Mugen Oil Cap, Mugen Reservoir Tank Cover, Mugen Carbon Key Chain, anodyzowane na czerwono nakretki i skrecane wentylki
zawieszenie: koni sport kit roty circut8 bronz 16/7 cali opony Uniroyal RainSport 195/45/16, 3 rozpórki anodyzowane na czerwono nakretki i skrecane wentylki
układ hamulcowy: przód z vti 262 tarcze brembo max i kolcki ebc green
car-audio: alpine 9895 zabudowany w podsufitce, przód eton 2 drożny zabudowa trójkątów oraz wygłuszone drzwi maty app, sub x-plod wzmacniacz crunch
pozostac przy n/a okolic 200 km
brak minusów jak to honda :)
Honda S2000