Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
Warszawa
1998 cm3
308 KM
206 Nm
5.00 s
Auto przeszło ostatnią największa zmianę w swej historii.
Ponowna zmiana motoru z ogromnym potencjałem opłaciła się i dała niesamowitą frajdę z jazdy.
Aktualnie Lanaab :)
Piękny, nie rzucający się w oczy...
Jednym słowem wewnętrzny.
Zmiany:
- 6,5 calowe felgi aluminiowe po kompletnej odnowie z Seata Ibiza Cupra 6K z ogumieniem marki Uniroyal Rainsport R2;
- 2,5 calowy przelotowy wydech na dwóch tłumikach ze stali nierdzewnej na wymogi aktualnej konfiguracji;
- przednie zaciski 4 tłoczkowe BREMBO
- tarcze przód 300mm
- przedni zderzak od wersji SPORT
- lotka od wersji SPORT
Było:
2.0 16V C20XE
Dolot powietrza własnej konstrukcji.
150KM @ 174KM - 198Nm @ 240Nm
Jest:
B204L 2.0 16V Turbo
185KM @ 308,7KM - 263Nm @ 334,8Nm
Więcej raczej mówić nie potrzeba :)
Ekstremalnie seryjne :D
Kubełek Bimarco C dla kierowcy i pasażera.
Dodatkowe zegary temperatury oleju oraz temperatury spalin.
Amortyzatory EIBACH B8.
Sprężyny rozmiaru już nie seryjnego.
EIBACH PRO KIT -40mm - warto było.
Rozpórka na przednie kielichy dla usztywnienia konstrukcji dolna jak i górna by DoLeCk MotorSport :)
Tylna belka ze stabilizatorem usztywniona poliuretanem.
Tarczo bębny zamiast zwykłych bębnów z tyłu.
Jednostka Centralna ALPINE.
Na przodzie system ESX 200.
Wzmocnione ESX Signum SX-480.
Subwoofer Macrom 15 cali.
CPU.
5 Najlepiej grające auto w Polsce na zawodach EASCA.
Warszawa - Gdańsk - Sopot - Warszawa
Wszystko jednego dnia :)
Wewnętrzne:
-nadzór nad poprawną eksploatacja silnika.
+niepozorny
+tani w eksploatacji
+idealny
-spalanie podczas sprowadzania cfaniaków na ziemię
Noc zakupu autka.
Mitsubishi Lancer Evo VIII MR