Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
Częstochowa Kuźnica
1600 cm3
75 KM
0.00 s
Jak widać na zdjęciach Golf otrzymał nowe życie, stylizowany na wersje GTI.
Felgi AEZ 15/205/50, drugi komplet felg ATS 15/195/50, trzeci komplet felg TITAN 15/195/50, tylne lampy Clear red & white JOM, kierunki boczne GOLF IV Clear, kierownica SIK, przyciski i zegary podświetlane na niebiesko, grill JOM, neony gazowe niebieskie JOM, lusterka M3, ospojlerowanie GTI, sportowy wydech, el. szyby, nagłośnienie, praktycznie całe oświetlenie zmienione na LED, przyciemnione szyby.
Silnik 1.6 seryjny 75KM, sportowy wydech, wycięty katalizator, skrzynia biegów Golfa GTI która jest o wiele bardziej wytrzymała i zapewnia lepsze osiągi, półosie Golf GTI, większe przeguby od Golfa GTI.
Limitowana seria BLUE, plus podświetlanie przełączników zegarów na niebiesko i czerwono.
Seryjne, przód lekko obcięte sprężyny, w planach sportowe zawieszenie.
Skrzynia Basowa BLAUPUNKT 750W, w przednich drzwiach głośniki ALPINA, w tylnej półce głośniki MacAudio, radio z Mp3 Poneer 4x50W, teraz radio KENWOOD 4x50W, w planach wzmacniacz BLAUPUNKT 2x400W
Jazda po pasie czynnego lotniska i ucieczka przed lądującym samolotem.
przednie lamp Clear JOM z krzyżem
przednie kierunki Clear JOM
halogeny Clear JOM
felgi 15 RH CUP
sportowe zawieszenie
przerobienie tylnej klapy
kubełkowe fotele od Suzuki Swift GTI
wzmacniacz BLAUPUNKT 2x400W
może zmiana silnika na 1.8 16V 140KM
+ atrakcyjny wygląd
+ fajnie się prowadzi
- seryjne zawieszenie
Jazda bokiem i nie tylko przy 110km/h po ośnieżonym lotnisku.
Golf IV TDI 150KM, Seat Leon CUPRA FR 150KM TDI