Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
...
1700 cm3
125 KM
157 Nm
0.00 s
Wersja z połowy produkcji z pełnym wyposażeniem i najmocniejszym silnikiem jaki dawali.
Silnik 1700 (czyli rozwiercony 1600) powstał przy współpracy Forda z Yamahą, która dołożyła jeszcze zmienne fazy rozrządu (VCT),a w nim:
- kable zapłonowe NGK
- świece NGK Platinum
- filtr stożkowy K&N
- dolot ze stali nierdzewnej
- tłumik końcowy Ulter
- wypiety bezpiecznik TCS :D
- tłumik środkowy Supersprint
- wygodne nakładki na pedały SPARCO
- klimatyzacja (standard)
- podgrzewana przednia szyba (standard)
- elektryczne szyby (standard)
- elektryczne i podgrzewane lusterka (standard)
- 2x poduszka powietrzna (standard)
- centralny zamek (standard)
- autoalarm
Drugie oczko w głowie :D
- sprężyny Weitec (-40mm)
- sportowe amortyzatory GT Cupline
- rozpórka przednia OMP
- rozpórka tylna Wiechers
- felgi seryjne Forda 15\\\'\\\' ( dwuczęściowe, skręcane firmy BORBET)
- opony letnie: przód 195/45 r15 Toyo Proxes T1S, tył 195/50 r15 Toyo Proxes T1R
- opony zimowe: komplet 195/50 r15 Toyo Snowprox S952
- tarcze hamulcowe ATE Powerdisc
- klocki Ferodo Premier
- łożyska Automobiltechnik Master Sport
Seryjny SONY 6000 i wystarczy.
215 km/h na S1 wg prędkościomierza przy 6300 obr/min :)
Ford Focus ST I generacji.
+ świetne auto
+ silnik rwie do przodu
- ciasno z tyłu ale i tak luksus w porównaniu z Audi TT :p
Wyjście cało z opresji.
Zapraszam do skomentowania ST.