Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
1998 cm3
350 KM
450 Nm
6.00 s
Samochód sprzedany...
PODZIEKOWANIA należą się:
Dla mojego Taty – za różne elementy całej tej układanki (m.in. małe kółko do Eatona, tulejki pod wtryski i niedzielną pomoc przy aucie.
Dla ojca Karolci (mojego…przyszłego teścia hehe) – za udostępnienie hali swojej firmy (www.hartmet.sosnowiec.pl) oraz swojej wiedzy, możliwości technicznych i czasu pracy pracowników (pozdrawiam ekipę Hartmetu). To tu wykonałem większość prac, tu też powstało moje nowe koło pasowe na wale i został zmodyfikowany kompresor pod nowe kółko, wykonane przez mego ojca. Również tu został zmodyfikowany bov Properfekt Type II do pracy z kompresorem.
Wielkie podziękowania dla kolegi Krzysia, znanego jako GTO. To on wykonał konwersję wiązki elektrycznej z ABFa pod ECU G60 i to On wystroił to cudo. Również on wykonał wiele prac przy układzie zapłonowym itd. Gdyby nie Krzysztof, pewnie nic by z tego nie wyszło. Naprawdę WIELKIE DZIĘKI !
Dla Michała z MG Motosport, który zawsze miał dla mnie czas i zawsze realizował moje wizje dolotu, wydechu i takich tam. Wielkie dzięki za montaż Coolera na dwa dni przed zawodami.
Dla firmy DROMAR z Dąbrowy Górniczej za ekspresowe wykonanie maski i dla właściciela za listwę wtryskową.
Dla kolegi Coube za załatwienie spawacza aluminium !
Pewnie Ci, którzy mnie znają, wiedzą że tuning dla mnie to nie tylko hobby - to również praca.
Zapraszam więc do czytania magazynu GT...
Jednostka napędowa po kompletnym remoncie w 2008 roku – nowe właściwie WSZYSTKO oprócz pompy oleju, która jest w bardzo dobrej kondycji (jej wydajność jest monitorowana z wnętrza). Silnik budowałem dla siebie, ponieważ miałem w planach konkretne podniesienie mocy, w związku z tym jest BARDZO DOBRZE PRZYGOTOWANY. Jeździ wyłącznie na oleju Valvoline VR1 Racing – 10W60
Posiada:
Kute tłoki Woessner
Wyremontowaną głowicę
Kompresor Eaton M65
2 zawory upustowe Properfekt
Intercooler TDI ASZ
Wtryskiwacze z Audi TT
Listwa paliwowa Audi TT
Filtr powietrza K&N
Układ wydechowy MG Motorsport
Zaawansowana instalacja podtlenku azotu ZEX Direct Port – jest to wtrysk podtlenku na każdy cylinder, co zapewnia przyrosty od 50 – 200 koni
Powiedzmy, że seria ;-)
Aaa wskaźnik doładowania jest.
Gwintowane Supersport
Blow Off Properfekt
Obecnie buduje silnik od podstaw na nowy sezon. Będzie dopracowane sterowanie podtlenkiem i coś dla poprawy trakcji
Minusem jest totalny brak trakcji :/
Bedą więc slicki na nowy sezon i inne duperele.
ET 13,44 - Sochaczew 2008. Czas uzyskany z pełnym wnętrzem i jako pierwszy start w sezonie, a więc...wciąż bez treningu. Samochód ma zdecydowanie 12-sekundowy potencjał. Tylko kierownik nie ogarnia ;)