facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Seat Cordoba 1999r

Oglądano już 12524 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Seat Cordoba »
  • Rocznik

    1999 r.

  • Właściciel

    TJung

  • Kategoria

    Tuning

  • Pojemność

    1998 cm3

  • Moc

    350 KM

  • Max. moment obrotowy

    450 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    6.00 s

  • Opis

    Samochód sprzedany...



    PODZIEKOWANIA należą się:

    Dla mojego Taty – za różne elementy całej tej układanki (m.in. małe kółko do Eatona, tulejki pod wtryski i niedzielną pomoc przy aucie.
    Dla ojca Karolci (mojego…przyszłego teścia hehe) – za udostępnienie hali swojej firmy (www.hartmet.sosnowiec.pl) oraz swojej wiedzy, możliwości technicznych i czasu pracy pracowników (pozdrawiam ekipę Hartmetu). To tu wykonałem większość prac, tu też powstało moje nowe koło pasowe na wale i został zmodyfikowany kompresor pod nowe kółko, wykonane przez mego ojca. Również tu został zmodyfikowany bov Properfekt Type II do pracy z kompresorem.

    Wielkie podziękowania dla kolegi Krzysia, znanego jako GTO. To on wykonał konwersję wiązki elektrycznej z ABFa pod ECU G60 i to On wystroił to cudo. Również on wykonał wiele prac przy układzie zapłonowym itd. Gdyby nie Krzysztof, pewnie nic by z tego nie wyszło. Naprawdę WIELKIE DZIĘKI !
    Dla Michała z MG Motosport, który zawsze miał dla mnie czas i zawsze realizował moje wizje dolotu, wydechu i takich tam. Wielkie dzięki za montaż Coolera na dwa dni przed zawodami.
    Dla firmy DROMAR z Dąbrowy Górniczej za ekspresowe wykonanie maski i dla właściciela za listwę wtryskową.
    Dla kolegi Coube za załatwienie spawacza aluminium !

  • Tuning

    Pewnie Ci, którzy mnie znają, wiedzą że tuning dla mnie to nie tylko hobby - to również praca.

    Zapraszam więc do czytania magazynu GT...

  • Silnik

    Jednostka napędowa po kompletnym remoncie w 2008 roku – nowe właściwie WSZYSTKO oprócz pompy oleju, która jest w bardzo dobrej kondycji (jej wydajność jest monitorowana z wnętrza). Silnik budowałem dla siebie, ponieważ miałem w planach konkretne podniesienie mocy, w związku z tym jest BARDZO DOBRZE PRZYGOTOWANY. Jeździ wyłącznie na oleju Valvoline VR1 Racing – 10W60
    Posiada:

     Kute tłoki Woessner
     Wyremontowaną głowicę
     Kompresor Eaton M65
     2 zawory upustowe Properfekt
     Intercooler TDI ASZ
     Wtryskiwacze z Audi TT
     Listwa paliwowa Audi TT
     Filtr powietrza K&N
     Układ wydechowy MG Motorsport
     Zaawansowana instalacja podtlenku azotu ZEX Direct Port – jest to wtrysk podtlenku na każdy cylinder, co zapewnia przyrosty od 50 – 200 koni

  • Wnętrze

    Powiedzmy, że seria ;-)
    Aaa wskaźnik doładowania jest.

  • Zawieszenie

    Gwintowane Supersport

  • Car Audio

    Blow Off Properfekt

  • Perspektywy

    Obecnie buduje silnik od podstaw na nowy sezon. Będzie dopracowane sterowanie podtlenkiem i coś dla poprawy trakcji

  • Plusy i minusy pojazdu

    Minusem jest totalny brak trakcji :/
    Bedą więc slicki na nowy sezon i inne duperele.

  • Osiągnięcia

    ET 13,44 - Sochaczew 2008. Czas uzyskany z pełnym wnętrzem i jako pierwszy start w sezonie, a więc...wciąż bez treningu. Samochód ma zdecydowanie 12-sekundowy potencjał. Tylko kierownik nie ogarnia ;)

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Peugeot 406
  • Simson S 51
  • Fiat Siena
  • Kingway Yamasaki 50
  • Ford Escort
  • Suzuki GS 500

Co robią kierowcy na PJ