Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
1984 cm3
136 KM
180 Nm
9.30 s
Autko rok temu sprowadzone z wloch (1 rej. '94, ksiazka serwisowa), w moich rekach od maja 2007, najwazniejsze to oryginalny lakier i zero rdzy wiec dobra baza aby zostawic go na dluzej. To moje 3cie Corrado (poprzednio 2 sztuki G60) i jezeli mialbym kupic nastepne to VR6 jednak 2.0 16V to idealny silnik na co dzien :)
Gwintowane zawieszenie H&R
Alu 17" RH ZW1, oponki 215/40 ZR17
Tylne lampy dymione red-white
pierdolki typu koncowki dtm, kiera, galka wolfsburg edition, ringi na zegarach itd.
seria
kiera, galka wolfsburg edition, ringi na zegarach itd.
Gwintowane H&R
Na razie skromne: radyjko Clarion, przod magnaty midbass w drzwiach, gwizdki w slupkach, na tyle glosniki Alpine, bagaznik: wzmacniacz Carpower + Subwoofer JBL.
Dzien zakupu obecnego trzeciego Corrado kiedy wsiadajac do auta czujesz sie jak domu.
Na zime nowy lakier (ten jest jeszcze oryginalny) i polerka felg, troszke pozniej bezowa skora do srodka, podgrzewanie foteli, soczewki i ksenon, spryskiwacze reflektorow.
Plusy:
Niskie spalanie jak na 2.0, po przesiadce z G60 czuje sie jakbym jezdzil dieslem :)
klasyczna linia nadwozia i klimat corrado
wspaniale prowadzenie, dobre wyposazenie jak na tak stare auto i wiele innych rzeczy
minusy:
czasem sie cos sypnie z racji wieku ale raczej czesci eksploatacyjne ktore zwyczajnie sie zuzywaja.
na takiej glebie i profilu opon trzeba uwazac na kazda nierownosc na drodze
usmiech na mojej twarzy gdy codziennie na niego patrze :)
Doprowadzeniu do idealu :) na tyle ile sie da.