Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Świerklaniec
1598 cm3
75 KM
125 Nm
0.00 s
Felgi RH 17 calowe z oponami o rozmiarze:215/45, wszystkie plastiki w kolorze nadwozia, zmieniony grill, usunięte listwy ochronne z drzwi, auto polakierowane lakierem marki RM o zmienionym odcieniu koloru fabrycznego
Silnik został wymieniony na młodszy 94r. z mniejszym przebiegiem. W samym silniku nie ma wiekszych zmian jedyną modyfikacją jest przelotowy układ wydechowy a konkretnie to z katalizatora została tylko puszka dla uniknięcia problemów na przeglądzie :) środkowy tłumik poleciał na złom a w jego miejsce zamontowano strumiennice nad dźwiekową, końcowy tłumik wymieniony został na sportowy KM 2x76DTM
Seryjne przód: sprężyny mają spięte dwa zwoje spinkami Jacky Auto Sport
tył: założone są gumy utwardzające do sprężyn
Klinika dźwieku to napewno nie jest ale gra nieżle i przyjemnie masuje plecy :)
Spżedać szybko bo w garażu już stoi nowa bryka :)
Osiągnięcie prędkości maksymalnej 190 km/h na autostradzie na płaskim odcinku a nie z górki
Już nie maże bo spełniło sie moje mażenie o posiadaniu BMW :)