Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
city of the pyra
1108 cm3
55 KM
0.00 s
Cinquecebto pierwotnie w wersji 700 ED czyli wiekszy maluszek modyfikacje zaczely sie 4 lata temu od wizualnego tuningu, pozniej po kolei byly zmieniane silniki od 704 przez 899 az do 1108ccm i sukcesywnie dodawane rozne gadzety do wnetrza.
tak jak widac na otkach :D
-stozek
- sportowy wydech ulter
-chlodnica oleju
-chip
-wstawione kubelki Bimarco
-tapicerka wykonana wlasnorecznie z polaru
-podsufitka obita na niebiesko
-niebieskie podswietlenie
-liczniki od tipo
-dodatkowe wskazniki podcisnienia i cisnienia oleju w slupku
-i oczywiscie inna galka zmiany biegow oraz mieszek
-sprezyny roione na zamowienie polsping ok -120mm przod i -60 tyl
-skracane i utwardzane amortyzatory
-rozporka sparco
- stabilizator od sportinga
kiedys bylo nawet startowalem na car audio i na dB dragu wyszlo 130dB :D pozniej zaczelem w moc inwestowac i poki co w tym kierunku sie toczy autko
wlozenie turbo i moc kolo 130 KM
obnizenie tylu i jeszcze troche przodu
minusy
twardzo nisko trzeba uwazac ale uwilbiam te zawieche
plusy
rzuca sie w oczy :D
nic zmierzonego
wycina civika 1.5
o...... starym fiaciku 500 :D