Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1994 r.
Okolice WWL
1500 cm3
137 KM
152 Nm
8.30 s
Samochód to wszystkim znana Honda Civic Vgen. w wersji Coupe (EJ2) z silnikiem D15B7, czyli wychodząc z fabryki w USA miał 105 KM. Wyposażona jest w el. szyby i lusterka, wspomaganie, el. szyberdach.
jest :)
- dół D15B7
- Głowica od D16Z6 (mini-me)
- Kolektor ssący od D16Z6
- Przepustnica od B16A2
- Dolot Pipercross
- Kolektor wydechowy 4-2-1 kwasówka
- Układ wydechowy DC Sports z kwasówki
- Lekkie koło zamachowe (4,5kg)
- Hybrydowa skrzynia biegów (3 i 4 bieg krótszy z Hondy CRX)
ECU:
- odcinka 7800RPM
- shift light 7700RPM
- procedura startowa 4000RPM
- Fotele z Hondy Prelude
- boczki obite czarnym materiałem
- gałka zmiany biegów Mugen
- mieszek z czarnego materiału z czerwonym przeszyciem
- Pasy szelkowe 4pkt 3calowe ( w fotelach od preludy oczywiście ) czerwone
- Zawieszenie od wersji Pro-Tec H&R -35mm
- Rozpórka przednia górna
coś tam gra i nie trzeszczy :)
Podróż na Mazury w okolice miejscowości olecko na dwie hondy civic Vgen. Niskie auta, po 4 osoby na pokładzie, pełne bagażniki i snopy iskier wypuszczane spod aut gdy jechaliśmy po pięknych, polskich koleinach :)
Napewno ma przekroczyć 200KM a co potem to zobaczymy. Ma u mnie dożywocie więc będzie czas do namysłu :)
Zawsze będzie rdzewiał, dla niektórych za głośny :)
Zaskoczenie na twarzach kierowców nowych aut z troche mocniejszymi silnikami :)
Następnym mocnym Japończyku... raczej tylny napęd :)