Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1985 r.
Krk
1994 cm3
125 KM
170 Nm
10.00 s
BMW 320i ze stycznia 1985, fabryczne 125 KM silnik sterowany K-Jetronic`iem, fabryczne sportsitze w kolorze perlbeige. Nadwozie w kolorze lapisblau.
- felgi Keskin KT1 Klassik 9x16 et 15 (zmodyfikowane srubki- zastapione cwiekami w ksztalcie kolcow),
- nowe opony Nankang NS-II 215/40
- przednie lampy Yellow Hella z francuska homologacja (dosc duza rzadkosc)
- tylne lampy StarTec Black (wersja czarna)
- pakiet m technic I kompletny z lotka i progami w sierpy sciagniety z bmw 325i z roku 1987r. , 320 nie byla osiagalna w tym pakiecie fabrycznie jedynie byl on opcja dla silnika 2.5
- przednia rozporka Hartge wraz ze znaczkiem hartge w grill (oryginal sciagany z UK)
- uchylne tylne szyby (rzadkosc w e30, do tego nie maja problemu samoczynnego zamykania sie przy wiekszej predkosci jak inne szyby po tylu latach)
Pod maska stare dobre m20 na podcisnieniach sterowane k-Jetronic`em produkujace 125 KM.
- fabryczny check control
- fabryczne fotele sportsitze obite oryginalnie w kolorze pearlbeige
- komputer pokladowy OBC I (nie widac na zdjeciach ale czeka do zalozenia w schowku)
- Kierownica M technic II i lewarek zmiany biegow M technic II
- nowy skorzany mieszek na lewarku
- fabryczne elektryczne szyby
- szyberdach fabryczny
- roleta tylnej szyby
- zawieszenie weitec 60/40 wraz z amortyzatorami bilstein B6
- ORYGINALNA ROZPORKA HARTGE z H23
Raczej wszystko standardowo nie chcialem przesadzac z basem.
- Radio Alpine CDE-9874RR
- JBL GT5-963 6x9
Kazda podroz jest pamietna :)
M3 E46 :)
E30 ma tyle samo przeciwnikow co zwolenników - jedno jest pewne nie jestes w stanie przejechac niezauwazony :)
Zaczynalem przygode z BMW od E36 ale na cale szczescie dane mi bylo "nawrocic sie" na to co z bawarii najlepsze ... czyli E30 :)
Czyms szybkim i wygodnym czym daloby sie jezdzic na codzien .... najlepiej ze znaczkiem M na silniku :)