Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Siennica
993 cm3
54 KM
77 Nm
13.00 s
Charada jest moim oczkiem w głowie, wkładam w nią mnóstwo serca i pieniążków ponieważ jest to autko warte tego:)
Hmm raczej nie;]
Silnik CB90. Bezawaryjny. Pomimo swojego wieku i przebiegu, nadal żwawy, dynamiczny i oszczędny, oczywiście jak na 1 litr:) Jest seryjny + sportowa wkładka filtra powietrza, stożek na odmie i wycięty katalizator. Niedługo 200k km na karku;]
Up.
Motorek został wymieniony na taki sam, w stanie idealnym, jest w doskonałej kondycji i potrafi zaskoczyć nie tylko ludzi na światłach ale także i właściciela, a i nie rujnuje portfela:)
Zamontowane fotele od GTti, super wygodne:) Kierownica Momo z Applausa.
Zawieszenie super! Brawo dla konstruktorów. Niezależne zawieszenie wszystkich kół. Jest dość sztywne jak na takie autko, Charade świetnie bierze zakręty, niczym gokart:)
Zamontowana rozpórka przednich kielichów górna i dolna od GTti.
Nie jest to autko stworzone do zabudowy audio:P ale coś tam gra, wolę słuchać silnika.
A która podróż tym autkiem nie jest pamiętna?:)
Wyścig z Saxo 1.4:D
Utrzymanie Charadki w dobrej kondycji jak najdłużej.
Może SWAP na coś mocniejszego.
Na pewno założenie alufelg:)
Się zobaczy.
----------- Autko Sprzedane ------------
Czas na coś mocniejszego, ale też charade.
+ sylwetka
+ prosta budowa
+ bezawaryjność
+ zwrotność
+ praktyczność
+ niskie spalanie
- mało części:(
-Charade GTti i De Tomaso
-YRV Turbo
-Mira Avanzato TR-XX
-Subaru Impreza P1
-Mitsubishi Lancer Evo VI
-Skyline GTR