Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
Wrocław
1800 cm3
129 KM
0.00 s
Wnętrze orginalne, sportowe fotele, elektryczne opuszczanie szyb i reg.lusterek
Alufelgi 14' - orginalne Mazdy GT
Auto od nowości aż do 2004r serwisowane bylo w Niemczech w firmie Conrad Caiser AG.
Wydech REMUS (piękne brzmienie:)
Sportowa kierownica
1.8 - DOHC 16V
Moc prawie 130 KM, co przy tak niewielkiej masie pozwalało na wyprzedzanie dużo nowszych i mocniejszych aut, zwłaszcza w ciasnych uliczkach.
Zarówno z przodu jak i z tyłu dużo miejsca.
Wygodna pozycja za kierownicą.
Dobra widoczność na boki dzięki temu ,że auto jest trzydrzwiowe i słupek jest daleko za oparciem fotela.
Było, ale ukradli...:(
Sprzedałem w kwietniu 2009 r i trochę żałuję
+ przyspieszenie
+ dobre zawieszenie
+ świetnie prowadzi się na zakrętach
- zużycie paliwa grubo ponad 10 litrów, a nawet 15!
- korozja zwłaszcza tylnej części auta
- fabryczne hamulce nie nadają się do sportowej jazdy, zwlaszcza górskiej
- we wszystkich Mazdach psują się zaciski hamulcowe tylne i przez to nie można szaleć na ręcznym!
- niestety szybko ulegają zniszczeniu przeguby przy przednich kołach przy sportowej jeździe
Nie startowałem w żadnych zawodach, nie zażynałem silnika.
Nigdy nie jechalem ponad 150 km/h
Może ktoś napisze ile jego mazda wyciąga?
MAZDA MX-6