Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1994 r.
Wiązownica/Jarosław
1753 cm3
60 KM
110 Nm
18.00 s
Przebieg samochodu niecałe 500tyś km.
Był 11 lat w rodzinie.
Wersja CLX Clipper.
Wyposażenie:
- Elektryczne szyby przód
- Elektryczne i podgrzewane lusterka
- Podgrzewana przednia szyba
- Podgrzewane spryskiwacze
- Szyberdach
- Wspomaganie kierownicy
- Centralny zamek
- Poduszka powietrzna kierowcy
- Regulacja fotela kierowcy w poziomie góra - dół
- jasne, kremowe wnętrze, bardzo rzadko spotykane
- relingi dachowe
- zderzaki, lusterka i klamki w kolorze nadwozia
Brak, seria. No moze ledowe podświetlenie tablicy z tyłu :)
seryjny 1.8 Diesel o potężnej moc 60KM.
Jak wyżej. Rzadko spotykany kolor tapierki. Mi się podoba :)
Seryjne, dobre. Nie wiem czemu ludzie narzekają że sie szybko sypie. Jak sie kupuje łączniki stabilizatora za 10zł to nie dziwię się.
Lipa
Było ich troche.
Zjeździł już troche dróg w Polsce.
A napewno podróż do Krakowa i spowrotem tydzień od wybrania prawka :)
Holowanie Land Rovera Freelandera 40km, ale sadza była :D
Brak. Zezłomowany jesienią 2015r, jeździł do końca. Korozja wygrała...
+ Śliczny kolor
+ Diesel który na wszystkim pojedzie i bez elektroniki.
+ Ładny, rzadko spotykany kolor wnętrza
+ Dobre wyposażenie
+ Duży bagażnik
+ Ładny wygląd
+ Nie klekocze tak beznadziejnie jak Opel Zafira czy tam Vectra
+ Nawet bezawaryjny
+ Tani w eksploatacji i utrzymaniu
+ Nie ma się co za bardzo psuć. Prosty silnik, proste zawieszenie, elektroniki nie ma za wiele.
- Słabe osiągi ( szkoda że to nie TDi 90KM ) :(
- Rdza łapie jak w każdym, ale nie jest źle
- Głośny silnik - słabe wyciszenie, co jest uciążliwe w dłuższej podróży.
- Nie grzeje cała przednia szyba :(
- Brak klimatyzacji
- Awaryjna skrzynka bezpieczników i to chyba tyle
i tak się nie spełnią...