Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
Warszawa
1400 cm3
60 KM
115 Nm
13.00 s
Jestem klubowiczem Astra Klub Polska i Mazowieckiego Klubu Opla. Oprócz tego udzielam się na innych "oplowych" forach, np. Astra Tuning Team, Opel24, etc.
A oto mój samochód!
-elektryka/elektronika wnętrza
-doposażanie w oryginalne gadżety Opla (nie tylko z Astry)
Wizualny:
-ciemne reflektory przód
-własna koncepcja reflektorów tył
-czarne kierunkowskazy boczne
-bra na maskę
-na felgach zimowych dekielki od skody 100
-letnie alufelgi 13 - na razie
-grill Vauxhall - aktualnie zdemontowany i będzie jeszcze modzony
-zaadaptowany licznik typu digital z Opla Kadett'a GSi
-zderzaki i blenda w kolor, pomalowane samodzielnie, także satysfakcja zajebista :)
-żółte halogeny
-elektrycznie otwierany bagażnik (+ pilot)
-oświetlanie drogi do domu
Seria w bdb stanie
Świece NGK Sport Line
Kable WN wzmocnione
Olej ELF 5W40
Także zadbane :) Ciągle doposażane w nowe funkcje.
M.in.
-Lampka 3 funkcyjna z Vectry
-"Rączki" podsufitki podświetlane z Omegi
-Elektryczne szyby przód
-MID z Astry GSi
-Parktronik
-Manetka od Omegi z regulacją przerywanej pracy wycieraczek
-Tempomat z Omegi
-Digital z Kadett'a
-Srebrna konsola środkowa
-Zabudowane CB w miejscu popielniczki
-Kubełki Recaro
-Schowek na okulary
-Monochromatyczny GPS z dawnych lat :D
-wiele innych
W planach na najbliższy czas m.in.
-4x elektryczne szyby
-Oplowski podłokietnik
Seria, tył świeże, wzmocnione. Gleby radykalnej nigdy nie będzie :]
Blaupunkt MP28 + 6 głośników.
Raz w czasie podróży zalanie elektryki silnika i nieustające pytania czy dojadę :P Poza tym jednym przypadkiem każda podróż czy to 10km, czy 1000, zawsze bezawaryjnie, bez żadnych problemów.
Jeszcze trasa jadąc 180kmph :D
Doposażyć w max wyposażenie Astry F + dodatki z innych Opli i nie tylko
Powoli coś tam wizualnie zacznie się dziać
Jak auta nie zmienię (Astra F cabrio lub Frontera chodzą po głowie), to pewnie swap albo dłubanie obecnego silnika.
+ Solidność
+ Niezniszczalny silnik
+ Niezawodność
+ Spalanie (w trasie potrafi 4.5l/100km łykać przy oszczędnej jeździe)
+ Łatwość obsługi wszelkich podzespołów
+ Łatwość w doposażaniu - praktycznie instalacja do każdej możliwej rzeczy jest
+ Tanie części
- model mało wyjątkowy - jeden z najpopularniejszych w PL
- trochę słaby silnik, ale daje radę
- ruda łapie - co zimę trzeba na bierząco zabezpieczać. Niby rocznie z 1cm2, ale zawsze
182kmph
silniku C20LET
kiedyś o Fordzie Mustangu...