Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
gliwice
1790 cm3
90 KM
135 Nm
0.00 s
Wreszcie nabyłem swojego golfa GT na jednopunktowym wtrysku instalacja lpg ta co sie automatycznie przęłacza.
Już po zakupie tłumik sie rozszczelnił spaliny leciały z pustej rury zaraz za katalizatorem ryk jak stary kamaz i ponad 180km/h do domu po autostradzie :)
W dodatku opony były chyba jakieś bieżnikowane bo powyżej 140km/h zaczynało sie wszystko trzęsć a powyżej 160km/h to już aż szyby drgały i było nieprzyjemnie.
Ogólnie nazywałem go S1 awaria ciągle coś trzeba było poprawiać,miał mnóstwo wad ukrytych.
Więc trzeba było zmienic auto.
100% seria
1,8 na jednopunkcie 90km na ten samochód to całkiem fajnie sie jezdziło
brakowało mi weluru na siedzeniach
b dobre wrecz idealne dobrze sie trzymał drogi i nie był za twardy
jakis kaseciak który ledwo odbierał i głośniki z peknietymi membranami,nie zdązyłem wsadzic swojego audio :)
nie zdążyłem nim żadnej dalszej trasy zaliczyć
trzymac go bo całkiem fajny i nie zardzewiały dla żony jak zda prawko.
ale stało sie inaczej bo golfik sie sypał jak ukraińskie prostytutki :)
+ golf
+ dużo tanich części używanych
+ GT 90km
+ lpg jazda tańsza niz maluchem
+ skrzynia 5 w bdobrym stanie synchronizatory nie zgrzytały
- piszczący pasek od wspomagania
- lekko sciągał
- strasznie awaryjny jak na VW po prostu trafiłem na egzemplarz po przejsciach jednynie ze zdrową blachą.
V-maxa nie sprawdzałem bo na tych oponach sie bałem ale mysle że by ok 190km/h poleciał
marzyłem wtedy też o golfie ale dieslu i 5 drzwiowym