Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Stolica
1598 cm3
84 KM
130 Nm
18.00 s
Polonez zakupiony w 1999 roku z przebiegiem 12.000 km, za kwote ok. 25.000 zł. sluzyl nam dlugo, jednak nie udalo mi sie namowic ojca, aby go zostawic, i w marcu, 2006 roku poszedł za 4000zł.
felgi, koncowka wydechu, lotka.
seryjny 1.6 GSI, 84 konny, na benzynie nawet niezly (jak na tamte czasy, bo z nowymi samochodami sie nie równa), na gazie dostawal muła - doplyw gazu zostal zmniejszony, co dalo spalanie w zakresie do 10 litrów na 100 km.
dosyc zpore, w 5 osob nie bylo luksusowo ale trase 300 km z pelnym ladunkiem osob i bagazy robilo sie bez zadnego bólu czy syskomfortu.
na nasze dziurawe drogi bardzo dobre, jednak bylo je slychac.
radio pionner i z tylu 2 glosniczki tej firmy. nic specjalnego.
trasa na Radom - 160 km/h.
a zima wszystkie wyprawy byly pamietne (tył napęd)
ogolnie fajnie sie nim śmigało.
najlepsze bylo wycie mostu przy predkosciach ponad 90 km./h charakterystyczne dla kazdego poldona.
niestey, polonez sprzedany...
+duzy
+wygodny
+tani w eksploatacji
+wszystko mozna bylo naprawic samemu w garazu
+niezawodnosc
-podczas jazdy wszystko pracowalo, troche stukalo i trzeszczalo w srodku.
-muł na gazie
Dla mnie te minusy to nic, to byl prawdziwy samochód - 0 elektroniki i systemow bezpieczensta, tyl naped, silnik benzynowy.nie zaprzeczam, ze systemy bezpieczestwa, czy elektronika sa nie potzrebne- przeciwnie, sa bardzo potzebne, jednak zmieniaja samochod nie do poznania.
160 km/h
125000 km bez zadnej powaznej awarii.