Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
1600 cm3
105 KM
0.00 s
Przedstawiony escort to usportowiona wersja xr3i po kuracji odmładzającej, która ze względu na finanse jeszcze trochę potrwa. Auto niestety z podstawowym wyposażeniem oferowanym dla XR3i czyli jedynie lepsze fotele, szyberdach i ABS.
Lekko przyciemnione szyby, audio w niczym nie przypominające fabrycznego a poza tym nie planuje żadnych zmian oprócz dodatków z wersji RST.
AKTUALIZACJA 12.05.11: polerowane felgi RS 14" i opony 185/60.
Na razie sprawuje się bez zarzutu.
Odnowione, fabryczne fotele oraz boczki drzwiowe obszyte ekoskórą oraz alcantarą.
Fabryczne.
Tanie głośniki w fabrycznych miejscach plus wysokotonowe, jednostka sterująca pioneer oraz zabudowa w bagażniku na komponentach boschmanna.
Wiele, zawsze dojechałem tam gdzie trzeba.
Zderzak z wersji xr3i/rst z charakterystycznymi dużymi lampami oraz nakładki na progi i błotniki z RST.
AKTUALIZACJA 24.09.10: MOŻE SPRZEDAŻ...? Ale póki co to polerowanie zakupionych felg RS 14" i zakupienie zderzaka xr3i/rst.
AKTUALIZACJA 12.05.11: MOŻE SPRZEDAŻ...? Ale póki co to zakupienie zderzaka xr3i/rst i wymiana zardzewiałego błotnika.
+spokojnie jadąc w trasie 6ltr
+105KM i 940kg robi swoje
+powoli staje się youngtimerem
+ceny części
-użytkowanie zimą robi swoje
-105KM to za mało
-nikt go nie kupi ode mnie za satysfakcjonującą sumę
...o tym aby był w stanie takim jak w 1988 roku ale niestety tak się nie da więc marzę o nowym aucie.