Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2001 r.
Zielona Góra
2000 cm3
255 KM
360 Nm
5.80 s
Sprzedany. Miałem go od grudnia 2009 do października 2011.
Od dziecka marzyłem o Subaru Imprezie. Na początki o GT potem STI. Częściowo marzenie się spełniło..........WRX daje frajde. Najszybszy i do tego najlepiej prowadzący się pojazd z jakim kiedykolwiek miałem styczność. Nie ukrywam, że chciałbym kiedyś powrócić do Subaru ale tylko i wyłącznie STI.
Tłumik Supersprint. Bardzo wytrzymała osłona pod silnikiem z blachy. Zderzak Prodrive z wersji STI, Lampy przednie z serii black. Spoiler na tylnej klapie. Czarne matowe 7 ramienne 17 calowe felgi Drag Wheels na lato, na zimę seryjne felgi pomalowane na złoto. -35mm. Na zimę zakładam seryjny zderzak wrx.
2.0 Turbo + zimny dolot SIMOTA Racing + wydech przelotowy Supersprint + uppipe + nowy program (Maptek)
seryjne ale przyjemne. Fotele bardzo dobrze przytrzymują na boki.
-35mm FK, świetnie tłumi, dobrze trzyma drogi a przy tym zachowuje minimum komfortu
mniej niż seria + dźwięk boksera
każda z NL do PL i odwrotnie
progi pod kolor. Pilnie poszukuję lamp od STI.
+ daje frajde
+ przyspiesza
+ trzyma sie drogi
+ 4x4
+ wnętrze (fotele)
+ kolor
- spalanie
- ceny częsci
- drogi w utrzymaniu
5,8 do setki (zmierzone)
245km/h na niemieckim autobahnie
STI 2002 Prodrive i około 350KM