Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
1900 cm3
110 KM
235 Nm
0.00 s
zwykły srebrny passat w dieslu jakich jeżdzi w Polsce tysiące
110 koni z tdi afn,przy tej budzie szału nie robi pod względem osiągów czy spalania.Jest dość elastyczny.Podatny na podnoszenie mocy niewielkim kosztem
ciemny welur
pełna elektryka
climatronic
tempomat
podgrzewane fotele
podłokietnik i inne pierdoły...
seryjne
seria,gamma i 8 głośników jakoś sobie gra
to passat ,podróże nim nie są ekscytujące (narazie)
passat ma być dyskretnie zrobiony,bez geylooków i innego badziewia
pasek dostał już na sezon alusy 17"od phaetona,model niespotykany więc nazwę ciężko ustalić
przez myśl przechodzi mi zawieszenie,kit -30 mtsa albo gwint
xenon d2s/h7 i do tego hid 5000k,żeby było legalnie spryski lamp też zagoszczą
z zewnątrz to jescze czarny grill bez logo i może black hella na tył,szyby raczej nie zostaną przyciemnione
w napędzie na pewno coś się zmieni,jeśli sama zmiana softu nie wystarczy to zostanie dołożony cooler,turbo z AWX i wtryski 0.216
w kokpicie planuje zamontować aluminiowe wykończenie,ewentualnie wpadnie skóra/alcantara w czarnym kolorze
i to by było na tyle...
+diesel(choć liczyłem na mniejsze spalanie)
+wygodny i przestronny,choć do mojej byłej omegi to się nawet nie umywa pod tym względem
-nalicze na mieście 15 takich samych passatów(w sezonie myślę że już będzie się bardziej wyróżniał spośród innych pasków)
-powyżej 130km/h jest w nim głośno,wygłuszeniem to VW się nie popisał
-zawieszenie jest miekkie,przy prześwicie jaki ma w serii pokonywanie szybkich łuków to duże ryzyko
przepaliłem 11 litrów w mieście na 100km,ekonomiczny diesel :P??raczej nie