Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1993 r.
Łańcut
1600 cm3
113 KM
9.80 s
Autko zrywne i ekonomiczne. Spalanie w trasie ok 6l/100. Rekord 5.23l/100km. W miescie jakies 8.5l/100km.Auto zadbane przezemnie i nie mam zamiaru sie go pozbywać...
-ori progi z EVO II
-białe kierunki
-felgi
-lotka z 3 stopem
1.6 16V 113KM genialny kompromis miedzy ekonomia a dynamika. Do tego niezawodny.
-kierownica spotrowa dino raid 3ocm
-skrócona galka zmiany biegów, skorzana Jacky.
-reszta seria, welur
-sprezyny obnizajace -3mm Lesjofory
Jakies glosniki i radio. Nic specjalnego, kiedys była tuba basowa ale wywaliłem.
Bylem nim na Ukrainie, w Warszwie , Sosonowcu, Lublinie, Krakowie i wielu innych miejscach, Nigdy nie zawiodł.
Zmiana zderzka na EVO III oraz lotki z klapa EVO VI
No i mam nadzieje ze trafi mi sie silnik z GTI 1.8 140KM.
plusy;
-ekonomia
-zrywnosc
-miejsce
-ładne wnetrze
-bezawaryjnosc
-swietne hamulce!!!
-wyglad
minusy
-swiatła troche słabe
-na dłuzsze trasy niewygodny
-spalanie 5.23 /100km (rekord na trasie)
-objechanie 150KM Alfy ale na autmoacie ;-PPP
EVO III