Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1994 r.
Gdynia
1998 cm3
155 KM
184 Nm
9.00 s
Cóz tu dużo pisać. Nasza zabawa sie dopiero zaczyna. Kupiony 22.11.09r. Jest to kolejna 405-ka w moim posiadaniu. Każda nowa nosi nowe plany, o czym dalej...
Na razie trzeba usunąć tuning poprzedniego właściciela, czyli nakładki na pedały, pasy, kierownice, drązek lewarka zmiany biegów, extra spryskiwacze na szybe po prostu OUT!!
Silnik to piękna jednostka 2,0 16V, która została poprawiona wobec poprzednika 1,9 16V a można powiedziec ze to dwa inne silniki. Wszystko za sprawą kolektora ssącego.
Ogólnie czeka nas praca i zapoznanie sie ze sobą, by doprowadzić do serii, a są pomysły by unieść go o pare KM. czas pokaże...
Wnętrze będziemy zmieniać na skórzane w połączeniu z boczkami z 406. Odmłodze zegary oraz oświetlenie wnętrza, wszystko na biało...
Tu nie ma co sie rozpisywac, zostaje seria, czyli typowo migowe zawieszenie, belka tylnia po regeneracji.
Z tej strony cisza, są plany u jednego z kolegów zajmujących sie CA. Na razie cichosza:)
Jechałem po auto z pólnocy na południe. 12h jechałem pociągiem, a z powrotem juz Migiem, ogólnie zrobiłem 700km, do domu powróciłem po 24h, cały i zdrowy. na drugi dzien w aucie strzeliła chłodnica:) Ale wazne ze przywiózł mnie na miejsce.
Jak pisałem każda 405-ka nosi u mnie nowe zmiany. Każde auto jest inne, a co sie bedzie działo to tylko pozostaje obserwowac:)
Nigdy nie bede pisał o mniusach modelu 405...Dlatego ze w kazdym aucie 15 letnim ma prawo sie cos popsuć...
hehe...Zobaczycie co sie bedzie działo z migiem...