Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2002 r.
Bydgoscz
3000 cm3
243 KM
300 Nm
7.60 s
Wprowadzenie w roku 1998 Jaguara
S Type okazało się strzałem w dziesiątkę, gdyż od samego początku zyskał on sporą popularność na rynku
. Samochód ten odbiega dość znacznie od pozostałych modeli angielskiej firmy
. Stylistycznie nawiązuje bowiem do produkowanych w latach 50-tych i 60-tych kompaktowych, sportowych limuzyn tej marki. Wyposażony w napęd na tylnią oś, w topowej wersji S-Type R posiada silnik
, dzięki któremu rozpędza się od zero do stu km/h w 5,6 sekundy.
Produkcja tego modelu kończy się w 2007 roku, a na rok następny Jaguar zapowiada premierę
zupełnie nowego auta, bez nawiązań do stylu retro, oznaczonego symbolem XF, które ma zastąpić S-Type.
Autko zostawiam w serii, prócz wyposażenia np: tuner TV , dywaniki i inne piedółki.
3.0 V6 24V , wałek DOHC. 243KM , 300Nm , 7,6s/100km/h. Bardzo kulturalny motor. Przy niskich obrotach cichy i delikatny(wymusza majestatyczną jazdę) zaś gdy przejdziemy w tryb SPORT , usłyszymy warkot i szybko zobaczymy 7000 obrotów.
Pełna opcja , ten samochód ma wszytsko , wszystkie czujniki , sensor , full elektryka , Zmieniarki , nagłośnienie odpowiednie , navi , podgrzewane wszystko , skóry i inne bajery;)
Na Polskie drogi bardzo dobre , choć przy większych szybkościach w zakrętach przydało by się sztywniejsze;) XF juz to poprawił z tego co wiem.
6 głosniczków , zmieniarka na 6 płytek , a wszystko ALPINE'a
Wiele miałem.