Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
1398 cm3
103 KM
127 Nm
13.00 s
Polonez, niegdyś przejściówka, kupiony był po wypadku i doprowadzony do stanu używalności, od 98r w rodzinie, niedawno przeszedł generalny remont (nie było progów, podłużnic i jeszcze wielu rzeczy...).
Na pewno nie tuning, ale modyfikacja pomagająca na co dzień bardzo :)
- centralny zamek + otwieranie bagażnika z pilota
- siłowniki przedniej maski
- spryskiwacze mgłowe
od wyjazdu z fabryki:
- 1.5 OHV
- 1.5 OHV z 125p
- 1.5 OHV z 125p
- 1.4 DOHC Rover (HGF)
- 1.4 DOHC Rover - aktualny :)
Białe zegary i przyciski. Inter Grocliny
- podswietlany schowek
- zagłowki tylne
- podswietlanie wskazowki na czerwono
- zamiast kluczyka tzw. scyzoryk w pilocie
- kierownica Monte Carlo 126p
Seryjne, wytłuczone, wąski przod i tył, inne przełożenie mostu.
Felgi:
- przód seria 13"
- tył szeroka staj 8j 185/70R13 (narazie)
- stabilizator z tyłu (wlasnorecznie gięty z przedniego staba z waskiego OHV)
Coś tam gra.
Każda, zwłaszcza zimą :)
gaz do dechy, odciecie na drugim biegu, 90km/h na blacie i w tym momencie otwarcie maski... dobrze ze jej nie wyrwało. Teraz otwiera sie na pionowo :D
doprowadzenie go do dobrego stanu :)
- gleba delikatna
- el szyby
- podgrzewane fotele
+ Polonez
+ pierwsze auto
+ ma dusze...
- czasami brakuje mocy
- miękkie zawieszenie
samochód bez wad staje się nudny :)
swap na 1.4 :D
to ze z takiego trupa ktory skonczyl by na zlomie zrobiłem samochod do jazdy na codzień :)
http://www.youtube.com/watch?v=nqW1AMfOW5M - film z odbudowy
Borewiczu z mocnym silnikiem...