Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1994 r.
Krk
2498 cm3
192 KM
240 Nm
7.80 s
E36 325 Coupe. Niemiecki klasyk.
W klasycznym rozumieniu - brak akcentow z Fast & Furious :)
Z mojej strony tylko pare fabrycznych dodatkow takich jak:
- zolte halogeny (M3 GT)
- GT Ecken (M3 GT)
- 3 czesciowa aluminiowa rozporka AC Schnitzer (rarytasik)
Auto ma nieweiele wspolnego z AC Schnitzer - po prostu podobaja mi sie znaczki w grillu :)
Klasyczne M50B25 z konca produkcji (Vanos) po remoncie (wlasnorecznym) gory. Z porzadnym zeliwnym blokiem ktory mozna obrabiac (przy okazji przesylam pozdrowienia dla Panow z M52B28):)
Wiazka na Bosch`u z koncowka 413 - wtajemniczeni wiedzą jakie to daje możliwosci :) U mnie maly mod --> brak odcinki + teoretycznie +8KM i 14 Nm. Brak odcinki szczegolnie przydatny :)
Skorzane wnetrze z m3. Poprzednie bylo takie samo jednak na bazie standardowych sportsitze.
RZADKOSC - elektryczna regulacja.
FK + Sachs ca 8/6
JBL + JVC, bez wiejskiej przesady i tartaku w bagazniku.
Kazda podroz jest pamietna - mam ten samochod juz 6 rok i nie znudzil mi sie ani troche.
AUTO NIGDY NIE BEDZIE DO SPRZEDANIA (wiec prosze mi przestac pisac prywatne wiadomosci w tej sprawie !!!)
Doszedlem do etapu przy ktorym nie ma sensu wiecej zmieniac by nie przesadzic :)...
Nie nadaje sie do jazdy na polskie drogi, dlatego w codziennym uzytkowaniu calkowicie odpada (chyba ze jestes masochista). Idealny za to na wieczorne wypady po obwodnicach :)
BRAK - nie mam natury wyscigowego szczura :)
Cieszy mnie tylko ze po 6 latach w tym toksycznym swiatku polskich for BMW nadal sa ludzie ktorych warto szanowac i ktorzy szanuja ciebie :)
Samochod zostal zrobiony przeze mnie i tak jak mial byc zrobiony, moja wizja na to auto sie w 99% wypelnila.
- zrobieniu e30 w waskiej lampie na podobnym poziomie.
- bym NIGDY w zyciu nie musial jezdzic dieslem po "ciptuningu" :)