Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1993 r.
Lublin
2000 cm3
150 KM
0.00 s
P10 GT wersja skandynawska. Dodatkowo podgrzewane przednie fotele i wycieraczki na reflektorach.
Hamulce przód z Nissana 200SX S13 (tarcza 280mm), klocki TRW. Tył tarcze Zimmermann, klocki TRW. Pomalowane na czerwono zaciski. Elastyczne przewody hamulcowe wymienione na Goodride w stalowym oplocie. Rozpórka przednich kielichów.
Blos zamiast miksera. Stożek Simota (na zdjęciu bez osłony termicznej) w dolocie. Lekko przyspieszony zapłon. Wydech przelot, końcowy tłumik z Maximy 3.0, podwójna końcówka WM Sport
Zmieniona gałka zmiany biegów. Skórzany mieszek z ramką. Białe zegary z czerwonymi pierścieniami. Boczki z alcantary. Reszta standard GT.
Standard GT (niższe niż seryjna P10), czerwone sprężyny.
Już został założony nowy felunek (patrz foto) wraz z nowymi oponami. Przód BFGoodrich G-Force Profiler, tył Fulda Carat Progresso 195/50 R15
Głośniki MacAudio + jakiś samograj CD/MP3