Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2004 r.
Aktualnie UK
1998 cm3
200 KM
194 Nm
6.60 s
Po popełnieniu największego błędu i sprzedaży Fiesty ST (włśnie zdałem sobie sprawę jak zajebista była) Postanowiłem kupić Hondę.
TypeR'a miałem juz poprzednio, ale był to egzemplarz powypadkowy, i nie byłem z niego zadowolony...
Postanowiłem dać sobie drugą szansę z Hondą, tym razem w lepszym technicznym stanie ;-)
AUTO SPRZEDANE!! NIGDY WIĘCEJ HONDY!!
SILNIK I SKRZYNIA CHAŁAŚLIWE JAK W FIACIE UNO, SILNIK PRACOWAŁ JAKBY MIAŁ SIĘ ROZLECIEĆ, A PONIŻEJ VTECA POPROSTU NUDA... EFEKT TAKI, ZE PO MIEŚCIE MOJA POPRZEDNIA FIESTA ST BYŁA SZYBSZA.
Narazie tylko sprężyny Spax, i czarne koła...
Kupiłem ją w takim stanie, ale nie jestem fanem czarnych kół, więc po powrocie z PL pewnie zamienię na standartowe, srebrne.
Jak tylko portfel pozwoli, to założę też spręzyny Eibacha, z mniejszą glebą, bo taka mocna gleba to moim zdaniem wiocha ;-P
>>
Seria
Seria
Sprężyny Spax - trakcja i tłumienie ok, ale gleba za duża, w przyszłości planuję zmienić je na Eibachy -20, wtedy koła wpiszą się ładnie w linię nadkoli.
seria - byle jaka jakość dzwięku, brak zmieniarki, w porównaniu do seryjnego sprzętu Forda ten w Hondzie to żenada.
+srebrna - nie brudzi się
+dobrze trzymają kasę, nie tracą na wartości zbyt wiele
-srebrna - nie wyróżnia sie z tłumu
-słabo (właściwie w ogóle) wyciszona komora silnika - dużo mechanicznych dzwieków z silnika, sprzęgła i skrzyni biegów słychać w kabinie
-silnik, sprzęgło i skrzynia hałaśliwe
-delikatna budowa (blachy cienkie, lakier delikatny)
Fieście ST, z kitem moutune 185 ;-P