Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2009 r.
Nowa Huta
1405 cm3
85 KM
3500 Nm
3600.00 s
Pierwsze wrażenie na widok Indiki jest pozytywne. Przyjemne dla oka nadwozie opracowała włoska firma IDEA. Mimo że miało to miejsce ponad 10 lat temu, samochód nadal może się podobać, także na tle współczesnych aut segmentu A i B. Indica jest małym mistrzem kamuflażu, ponieważ przez laików jest często mylona, m.in. z Fiatem Punto, Oplem Corsą czy Toyotą Yaris. Chociaż bryła auta jest optycznie lekka, to w rzeczywistości samochód cierpi na nadwagę. Masa własna Indiki to 1090 kg. To o 100 kg więcej niż w dłuższej o 30 cm Dacii Sandero.
Kołpaki z Biedronki
4 głośniki "gwizdki"
10 kolektorów wydechowych
Napis V6 na silniku
XD XD
Indikę napędza silnik benzynowy o pojemności 1,4 litra i mocy 85 KM. Auto osiąga setkę po 14 sekundach, jednak dynamiczna jazda wymaga kręcenia silnika daleko powyżej 3000 obr./min. Nie najgorsze przyśpieszenia są możliwe wyłącznie wtedy, gdy przyzwyczaimy się do niezbyt precyzyjnej pięciobiegowej przekładni. Silnik auta jest trochę za głośny i zbyt paliwożerny. Z racji dużej masy auta nie powinno dziwić zużycie paliwa na poziomie 9 l/100 km w mieście.
Siedzenia Taty są niezbyt wygodne, a brak regulacji kierownicy utrudnia kierowcy znalezienie wygodnej pozycji. Jeśli jednak wszystko to nam nie przeszkadza, to będziemy zadowoleni z obszernego wnętrza. Niestety, bagażnik auta jest symboliczny, a tylna kanapa nie jest dzielona.
chińskie
brak
strata wycieraczki podczas burzy gdy włczyłem je na maxa
amerykaniec
+ Tata wygoda i prestiżżn
+ najważniejsza jest niska cena a jakoś nie gra roli tak twierdzi ojciec dyrektor Tata MOtors i ja też
a ogólnie same minusy
ZE JA MAM
Że ruszyła
Że silnik chodzi sam nie trzeba go pchać ani na początku uczyć chodzić
Tata Nano dla żony
o tańszej ropie nawowej