Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2001 r.
Radom
1588 cm3
111 KM
145 Nm
10.00 s
Jestem drugim właścicielem tego auta. Odkupione od starszej osoby. Wyprodukowany w 2001. Pierwsza rejestracja 04.2002 (auto stało w fabryce prawie rok). Kolor 46U - zielony liściasty. Aktualny przebieg 40tys km.
Aktualne wyposażenie to :
- Wspomaganie kierownicy
- Elektryczne szyby (Niebawem także z tyłu)
- Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
- Alarm
- Alufelgi 15" z oponami 195/50R15 (Z przodu Kleber Hydraxer, z tyłu Silverstone FTZ Sport)
- Podgrzewane fotele (Chwilowo nie podłączone)
- Komplet owiewek Heko + tylnej szyby
- Centralny zamek
- Otwieranie klapy z pilota
- Ożywiona kontrolka niezapiętych pasów
- Fotele + kanapa Inter Groclin Standard w zielone paski
Jestem miłośnikiem polskiej motoryzacji.
Pierwszy egzemplarz z silnikiem Rovera w tym kolorze. ;-)
Nie ma. Ale będzie... nie widoczny.
1.6 GTi 16V
16K4F Rovera, czyli 1.6tka po przebiegu 58tyś KM. Chodzi pięknie. Osprzęt z silnika 1.4 + beżowe wtryskiwacze z Rovera 1.6 (0 280 150 749), swap na nowych lub odnowionych częściach
GSi wyjęty przy przebiegu 40tyś KM.
Fabryczne, dorzucam to co lepszego dawała fabryka. :)
- Fabrycznie nowe podłokietniki z Poloneza Kombi (Dzięki Adam :-)
- Fabrycznie nowa kierownica z Poloneza Kombi
- Podłokietnik środkowy
- Fotele oraz kanapa Inter Groclin Standard w bdb stanie
- Fabryczne zegary + obrotomierz z Plusorovera
Fabryczne oprócz belki, stabilizatora przedniego, drążka kierowniczego środkowego (Które wymagały wymiany na Roverowe, oraz prawej krótkiej końcówki i stablizatora tylnego z PNa Kombi). Na montaż czekają sprężyny z Trucka 14,5mm skrócone o 1,5 zwoja.
Radio JVC KD-G342
Tonsil Speed 1700 (16,5cm) odseparowany z przodu.
Tweetery umieszczone w przygotowanych pod to zaślepkach regulacji lusterek.
W niedługim czasie wygłuszenie + wzmacniacz do przedniego zestawu.
Tył, a konkretnie subwoofer na razie w planach.
Powrót po kupnie z Warszawy, podróż na zlot w Czerniewicach oraz w Łęguckim Młynie i spot w Lublinie. Pierwsza przejażdżka oraz spot po swapie na Rovera 1.6.
Różne, związane z silnikiem, hamulcami, car audio... ;-)
Polonez "PLUS" - ma same Plusy.
Fakt, auto musi mieć jakieś minusy, ale ktoś kto kupuje Poloneza z własnej woli dobrze o tym wie.
W przypadku tego egzemplarza to dużym plusem jest lakier, rzadko spotykany, żywy, wyróżnia się spośród nudnych współcześnie wybieranych lakierów (srebrny, czarny). ;-)
No i dźwięk wkręcającego się Roverka na obroty jest przepiękny.
- II najładniejsze auto zlotu w Czerniewicach 2009.
Jak dla mnie się nie liczy, może kiedyś coś... ;-)
Nissanie Skylinie R34 GT-R Nismo Z-Tune (RB28DETT - 500KM)
Zrobieniu Poloneza tak jak chcę, do samego końca. (Nie bać się o fabryczny wygląd auta, z zewnątrz i wewnątrz zostanie prawie, że nienaruszony).