facebook
System PJ
to 129 374 pojazdów na 669 417 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

FSO Polonez Caro 2001r

Oglądano już 17301 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o FSO Polonez Caro »
  • Rocznik

    2001 r.

  • Właściciel

    Multec

  • Kategoria

    Seryjne

  • Lokalizacja

    Radom

  • Pojemność

    1588 cm3

  • Moc

    111 KM

  • Max. moment obrotowy

    145 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    10.00 s

  • Opis

    Jestem drugim właścicielem tego auta. Odkupione od starszej osoby. Wyprodukowany w 2001. Pierwsza rejestracja 04.2002 (auto stało w fabryce prawie rok). Kolor 46U - zielony liściasty. Aktualny przebieg 40tys km.
    Aktualne wyposażenie to :
    - Wspomaganie kierownicy
    - Elektryczne szyby (Niebawem także z tyłu)
    - Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
    - Alarm
    - Alufelgi 15" z oponami 195/50R15 (Z przodu Kleber Hydraxer, z tyłu Silverstone FTZ Sport)
    - Podgrzewane fotele (Chwilowo nie podłączone)
    - Komplet owiewek Heko + tylnej szyby
    - Centralny zamek
    - Otwieranie klapy z pilota
    - Ożywiona kontrolka niezapiętych pasów
    - Fotele + kanapa Inter Groclin Standard w zielone paski

    Jestem miłośnikiem polskiej motoryzacji.
    Pierwszy egzemplarz z silnikiem Rovera w tym kolorze. ;-)

  • Tuning

    Nie ma. Ale będzie... nie widoczny.

  • Silnik

    1.6 GTi 16V
    16K4F Rovera, czyli 1.6tka po przebiegu 58tyś KM. Chodzi pięknie. Osprzęt z silnika 1.4 + beżowe wtryskiwacze z Rovera 1.6 (0 280 150 749), swap na nowych lub odnowionych częściach
    GSi wyjęty przy przebiegu 40tyś KM.

  • Wnętrze

    Fabryczne, dorzucam to co lepszego dawała fabryka. :)
    - Fabrycznie nowe podłokietniki z Poloneza Kombi (Dzięki Adam :-)
    - Fabrycznie nowa kierownica z Poloneza Kombi
    - Podłokietnik środkowy
    - Fotele oraz kanapa Inter Groclin Standard w bdb stanie
    - Fabryczne zegary + obrotomierz z Plusorovera

  • Zawieszenie

    Fabryczne oprócz belki, stabilizatora przedniego, drążka kierowniczego środkowego (Które wymagały wymiany na Roverowe, oraz prawej krótkiej końcówki i stablizatora tylnego z PNa Kombi). Na montaż czekają sprężyny z Trucka 14,5mm skrócone o 1,5 zwoja.

  • Car Audio

    Radio JVC KD-G342
    Tonsil Speed 1700 (16,5cm) odseparowany z przodu.
    Tweetery umieszczone w przygotowanych pod to zaślepkach regulacji lusterek.
    W niedługim czasie wygłuszenie + wzmacniacz do przedniego zestawu.
    Tył, a konkretnie subwoofer na razie w planach.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Powrót po kupnie z Warszawy, podróż na zlot w Czerniewicach oraz w Łęguckim Młynie i spot w Lublinie. Pierwsza przejażdżka oraz spot po swapie na Rovera 1.6.

  • Perspektywy

    Różne, związane z silnikiem, hamulcami, car audio... ;-)

  • Plusy i minusy pojazdu

    Polonez "PLUS" - ma same Plusy.
    Fakt, auto musi mieć jakieś minusy, ale ktoś kto kupuje Poloneza z własnej woli dobrze o tym wie.
    W przypadku tego egzemplarza to dużym plusem jest lakier, rzadko spotykany, żywy, wyróżnia się spośród nudnych współcześnie wybieranych lakierów (srebrny, czarny). ;-)
    No i dźwięk wkręcającego się Roverka na obroty jest przepiękny.

  • Osiągnięcia

    - II najładniejsze auto zlotu w Czerniewicach 2009.
    Jak dla mnie się nie liczy, może kiedyś coś... ;-)

  • Marzę o...

    Nissanie Skylinie R34 GT-R Nismo Z-Tune (RB28DETT - 500KM)
    Zrobieniu Poloneza tak jak chcę, do samego końca. (Nie bać się o fabryczny wygląd auta, z zewnątrz i wewnątrz zostanie prawie, że nienaruszony).

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Saab 900
  • Kingway Coliber
  • Aprilia RX 125
  • Fiat Siena
  • Junak M 10
  • Citroen XM

Co robią kierowcy na PJ