Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2009 r.
1400 cm3
120 KM
206 Nm
9.00 s
Nowy Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120CV Dynamic RP2009.
Po nieoczekiwanej sprzedaży mojej Merivy (również jest na PJ) szukałem samochodu kompaktowego koniecznie z silnikiem benzynowym (mało jeżdżę). Oglądałem Golfa VI, Aurisa, Civic, 308 jednak w mojej opinii najlepszy stosunek ceny do jakości i oferowanego wyposażenia miał właśnie Fiat. Dodam że tylko Bravo i Golf miały silniki turbo.
Bravo jest piękne a Golf jak to Golf - prosty bez żadnej finezji.
Po co?
Turbo benzynowy, 120-konny. Największy plus tego samochodu. W porównaniu do każdego turbodiesla jest MEGA elastyczny.
60km/h - 6 bieg i auto bez żadnego zawahania rwie się do przodu.
wysoki moment obrotowy sprawia że na każdym biegu kiedy wcisnę auto bez żadnego zastanowienia po prostu jedzie, wyprzedzanie nim to prawdziwa przyjemność.
wspaniałe osiągi - fabryczne 9.6s do setki jest nieco zawyżone. jest bardzo cichy, i ten dźwięk turbiny - coś pięknego.
niestety trochę dużo pali - to co pisze producent to kpina.
5.5l w trasie to chyba jadąc 80km/h bez przerwy bez bagaży i pasażerów. jadąc do 100km/h da się zejść poniżej 7 (6.3-6.8l/100km)
8.6 w mieście? nie ma takiej opcji. minimalnie przy eko-drive trzeba liczyć 10l/100km.
aczkolwiek przy tych osiągach myślę że to i tak dobry wynik.
Seryjne 6 głośników
Niższym spalaniu Wacka...