Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
SW
1500 cm3
0.00 s
Żaden JDM, żaden German, po prostu robiona powoli, a do przodu pod siebie :-)
Sprzedana niemalże po dwóch latach posiadania - jakoś przestała mi dawać radość z jazdy...
Z głową i rozwagą, by cieszyła oko! Troszkę w silniku, troszkę na zewnątrz, ważne żeby coś się działo :-)
Odpycha się całkiem miło, choć seryjny setup nie pozwala na rozwinięcie skrzydeł dlatego na pierwszy ogień poszedł:
-układ dolotowy (parówa Simota)
-układ wydechowy (4-2-1 owinięty taśmą + 2,12" na dwóch tłumikach przelotowych)
Obecna moc powinna oscylować w granicach 130-140 koni mechanicznych.
Do ogarnięcia na pewno skrzynia biegów, jest zdecydowanie za długa.
Staram się utrzymywać w czystości :P
Daje radę, pasuje do polskich dróg. Kompromis pomiędzy twardością a komfortem.
Ze średniej półki, ale cieszy ucho, chociaż często ściszam by posłuchać poezji...
Z pewnością trip po civic'a do Polski centralnej i powrót autem, które robi setkę dobrze poniżej 10 sekund :-) umarłem gdy zobaczyłem co to auto w serii potrafi!
Poza tym - kilka kilów, kilka porażek, ale to chyba nie wstyd przegrać z mocniejszym, wszak zaszczyt to pokonać wiele mocniejszego :)
Albo sprzedaż albo "coś robimy". Zobaczy się :)
Plusem są z pewnością osiągi tego auta przy rozsądnym zużyciu paliwa. Poza tym ponadczasowa linia nadwozia, która dla mnie pozostaje wzorem auta z kraju kwitnącej wiśni.
Minusem jest... coś by tam się na upartego znalazło, ale pierdołami głowy sobie nie zaprzątam.
Poprzeczkę można zawsze postawić wyżej :-)
O tym, by kierowcy mieli olej nie tylko w silniku, ale przede wszystkim we łbie, bo widząc to co się wyprawia na Polskich drogach to mnie krew zalewa...